Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Komisja Europejskiej opublikowała na swoich stronach internetowych publikację na temat cyfrowego wspierania pracy z młodzieżą. Publikacja została opracowana w ramach Planu Pracy Komisji Europejskiej na rzecz Młodzieży na lata 2016-2018 (European Union Work Plan for Youth for 2016-2018) przez grupę ekspertów ds. Ryzyka, możliwości i wdrożenia cyfrowego wspierania pracy z młodzieżą, działań młodzieży i polityki młodzieżowej.
Publikacja zawiera główne wyniki działania grupy ekspertów, tj.:
- Roboczą definicję „cyfrowego wspierania pracy z młodzieżą”;
- Przykłady praktyk innowacyjnych dotyczących przekazania wiedzy na temat cyfrowego wspierania pracy z młodzieżą i metod szkolenia osób pracujących młodzieżą w zakresie kompetencji cyfrowych;
- Rekomendacje na temat rozwoju cyfrowego wspierania pracy z młodzieżą;
- Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych osób pracujących z młodzieżą, związanych z cyfrowym wspieraniem pracy z młodzieżą, na podstawie już istniejących kompetencji cyfrowych oraz kompetencji związanych z pracą z młodzieżą;
- Gromadzenie materiałów szkoleniowych dostępnych online oraz skierowanych do potrzeb szkoleniowych osób pracujących z młodzieżą w zakresie cyfrowego wspierania pracy z młodzieżą.
Plan Pracy Komisji Europejskiej na rzecz Młodzieży na lata 2016-2018 - European Union Work Plan for Youth for 2016-2018
Narodowa Agencja Programu Erasmus+ zachęca do zapoznania się z publikacją, która jest dostępna na stronie https://publications.europa.eu/... (tylko w języku angielskim).
Krótki opis publikacji można przeczytać na stronie Komisji Europejskiej.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.