Przedsiębiorczość a sprzedaż bezpośrednia
Czy Polacy mają ducha przedsiębiorczości? Zdecydowana większość (71%) Polaków jest nastawiona pozytywnie do idei przedsiębiorczości, a aż 41% myśli o założeniu własnej firmy. Te dane nie odbiegają od średniej światowej, a w przypadku średniej europejskiej odsetek chętnych do założenia własnej firmy jest w Polsce nawet wyższy .
Własnym szefem być
Rynek pracy, zarówno w Polsce, jak i na świecie podlega dynamicznym zmianom, a wraz z nimi zmienia się nastawienie pracowników. Nowe technologie umożliwiające np. pracę z domu czy coraz częściej stosowane elastyczne godziny pracy powodują, że na naszych oczach zmienia się dominujący do niedawna paradygmat zatrudnienia. Z drugiej strony , zupełnie inaczej definiowane jest też udane życie zawodowe. Jego wyróżnikiem nie jest już etat w firmie i poczucie, często złudnego, bezpieczeństwa,
ale chęć niezależności, bycia własnym szefem i potrzeba spełnienia zawodowego.
Kompetencje przodem
Potencjał branży
Dobry, nowoczesny start
VI Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej
17 października to rok rocznie wyjątkowy dzień dla wszystkich osób związanych ze sprzedażą bezpośrednią. Doroczne święto branży, w tej szóstej już edycji obchodzone pod hasłem „Mój Czas. Mój Biznes.”. Istotą wydarzenia, które w tym roku odbywa się w wirtualnej rzeczywistości, jest pokazanie sprzedaży bezpośredniej z różnych perspektyw, w tym jako szkołę przedsiębiorczości, drogę ku samodzielności i niezależności.
„Jesteśmy nowoczesną branżą, która nie tylko przystosowuje się do zastanej rzeczywistości, ale często wyznacza nowe szlaki. O work-life balance czy właśnie o mikroprzedsiębiorczości mówiliśmy zanim zaczęło to być modne. W ten wyjątkowy dzień dla wszystkich związanych ze sprzedażą bezpośrednią, chcemy jeszcze dobitniej podkreślić nasz wkład w rozwój przedsiębiorczości w Polsce. Stąd tegoroczne hasło „Mój Czas. Mój Biznes.”, które zostało zaprezentowane w merytorycznej dyskusji oraz udostępnianych materiałach edukacyjnych” – mówi Ewa Kudlińska-Pyrz, Przewodnicząca Zarządu PSSB, Dyrektor Generalny Mary Kay Polska.
Partnerem Strategicznym tegorocznego VI Polskiego Dnia Sprzedaży Bezpośredniej jest firma Avon. Partnerami Głównymi firmy Amway, Herbalife, LR Health & Beauty Systems oraz Oriflame. Organizację dnia wsparły również firmy Vorwerk oraz Zepter. Wszystkim Partnerom serdecznie dziękujemy.