Przedsiębiorcy z powołania! Wyniki Ogólnopolskiego Konkursu PRODUKCIK 2014
NEW ARTS, Delta Style i Rigardi - to młode miniprzedsiębiorstwa najwyżej ocenione w Finale Ogólnopolskiego Konkursu na Najlepsze Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo – „PRODUKCIK 2014”. Finaliści zaskoczyli jury duchem przedsiębiorczości i umiejętnościami sprzedażowymi.
29-30 maja na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie swoisty „debiut” na giełdzie miało 30 miniprzedsiębiorstw, które powstały w ramach programu „Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo”. Finaliści wyróżnili się ciekawymi produktami i usługami, a także mieli okazję wykazać się zdolnościami prezentacyjnymi, umiejętnością przygotowania raportu oraz skutecznym marketingiem. Przez dwa dni młodzi przedsiębiorcy starali się przekonać komisje konkursowe do swoich projektów, a także nawiązywali cenne relacje z przedstawicielami świata biznesu.
Młodych przedsiębiorców oceniali przedstawiciele biznesu z: Citi Handlowy, HSBC, MetLife, SEG, Związku Banków Polskich, Union Investment TFI, TMF Poland, KDPW, BRE Ubezpieczenia TUiR, Diners Club i Gazety Wyborczej.
W programie „Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo” w roku szkolnym 2013/2014 wzięło udział ponad 2800 uczniów z 203 szkół ponadgimnazjalnych. W tej edycji młodzi biznesmeni założyli 329 firm. Do finału zostało zakwalifikowanych 30 najlepszych.
Konkurs „PRODUKCIK” realizowany był przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości w partnerstwie z Fundacją Kronenberga przy Citi Handlowy. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.