Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Ks. Piotr Brząkalik - Duszpasterz Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej i agencja reklamowa Business Consulting sp. z o.o., organizatorzy kampanii "Prowadzę - jestem trzeźwy" podsumowali dwa lata obecności kampanii w mediach i w przestrzeni publicznej polskich miast.
Dzięki wsparciu wielu firm i instytucji udało się wręczyć polskim
kierowcom z dwudziestu sześciu miast prawie 50.000 breloków z
hasłem kampanii. Organizatorzy otrzymali prawie 4.000 e-maili od
osób wspierających kampanię w roku 2007. W latach 2006-2007 strona
www.trzezwosc.pl została
wywołana prawie 3.000.000 razy.
Najważniejsze działania w roku 2007 to emisje spotu w telewizji (TVP, TVN), w pubach i telewizji aptecznej, kampania na billboardach (890 powierzchni), w wiatach przystankowych (720 powierzchni), kampania na tyłach autobusów i tramwajów (80 pojazdów), kampania w internecie (m.in. portale motoryzacyjne), współpraca z prasą publikującą artykuły o kampanii.
Tak szerokie spektrum działań możliwe było dzięki zaangażowaniu patronów i partnerów kampanii, których lista znajduje się na stronie www.
Najważniejsze działania w roku 2007 to emisje spotu w telewizji (TVP, TVN), w pubach i telewizji aptecznej, kampania na billboardach (890 powierzchni), w wiatach przystankowych (720 powierzchni), kampania na tyłach autobusów i tramwajów (80 pojazdów), kampania w internecie (m.in. portale motoryzacyjne), współpraca z prasą publikującą artykuły o kampanii.
Tak szerokie spektrum działań możliwe było dzięki zaangażowaniu patronów i partnerów kampanii, których lista znajduje się na stronie www.
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.