Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Marketing i promocja to zadania obok których NGO nie mogą przechodzić obojętnie. Za to mogą je wspomóc dzięki mediom społecznościowym.
[Wideo: Stanisław Baska Fundacja Fundusz Lokalny SMK]
Stanisław Baska z Fundacji Fundusz Lokalny SMK podkreśla, że wśród organizacji pozarządowych istnieje problem ogromnego rozwarstwienia w znajomości technologii. Korzystanie z mediów społecznościowych są stworzone do kontaktów z beneficjentami, którzy są obecni w sieci. Baska zauważa, że dzięki TechCampowi zdobył wiele inspiracji, które wdroży w pracach własnej organizacji pozarządowej.
Źródło: technologie.ngo.pl
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.