Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
ngo.pl używa plików cookies, żeby ułatwić Ci korzystanie z serwisuTen komunikat zniknie przy Twojej następnej wizycie.
Dowiedz się więcej o plikach cookies
Firma Carlsberg Polska zorganizowała tego lata już po raz piąty EKOakcję pod hasłem „Daj śmieciom kosza”, podczas której promowała ekologiczną postawę wobec środowiska. Łącznie podczas trzech imprez - zebrano blisko 4 tony kubków i puszek. W EKOakcje zaangażowani byli pracownicy – wolontariusze Carlsberg Polska, którzy edukowali uczestników imprez w zakresie segregacji opakowań i recyklingu.
Firma Carlsberg Polska zorganizowała tego lata już po raz piąty EKOakcję pod hasłem „Daj śmieciom kosza”, podczas której promowała ekologiczną postawę wobec środowiska. Łącznie podczas trzech imprez - zebrano blisko 4 tony kubków i puszek. W EKOakcję zaangażowani byli pracownicy – wolontariusze Carlsberg Polska, którzy edukowali uczestników imprez w zakresie segregacji opakowań i recyklingu.
Reklama
W ramach akcji uczestnicy wakacyjnych imprez byli zachęcani do dbałości o czystość terenów zielonych i rekreacyjnych na co dzień oraz do segregacji opakowań. Sprzątnięte na miejscu imprez opakowania oddawali do specjalnie przeznaczonych do tego punktów – EKOstref, za co otrzymywali gadżety, m.in. ekolatarki czy słomiane maty, idealne do wypoczynku w plenerze. Wszystkie zebrane opakowania zostały przetworzone przez Organizację Odzysku KOBA.
W EKOakcję zaangażowani byli pracownicy – wolontariusze Carlsberg Polska, którzy edukowali uczestników imprez w zakresie segregacji opakowań i recyklingu oraz zachęcali do odpowiedzialnego podejścia na co dzień wobec środowiska, zwracania uwagi na porzucone opakowania i do sprzątania ich po sobie, np. po grillach, piknikach czy innych plenerowych spotkaniach na łonie natury. Wolontariusze rozdali także kilka tysięcy bransoletek z napisem „Drink Responsibly”, propagując rozważną konsumpcję alkoholu.
W dniu zakończenia każdego z festiwali pracownicy-wolontariusze dodatkowo rozdawali kilka tysięcy naklejek z hasłem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” przypominających o niewsiadaniu za kierownicę po spożyciu alkoholu. Środki wypracowane przez 50 pracowników - wolontariuszy zostaną przeznaczone na rzecz potrzebujących pracowników firmy i ich rodzin.
Poprzez tę inicjatywę zachęcamy do odpowiedzialnego zachowania wobec środowiska, segregowania i sprzątania po sobie zużytych opakowań, by zabawy odbywały się w rytmie eko. Cieszymy się, że również w tym roku akcja została przyjęta z dużym entuzjazmem. Mamy nadzieję, że zaszczepiliśmy w uczestnikach wakacyjnych imprez ekologiczne nawyki – mówi Jagoda Jastrzębska, Kierownik ds. Rozwoju Odpowiedzialnego Biznesu w Carlsberg Polska.
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.