Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Wspieranie rozwoju dobroczynności, edukacja w zakresie dobroczynności na wszystkich obszarach życia społecznego, propagowanie cnót i wartości obywatelskich, a zwłaszcza ofiarności i solidarności z potrzebującymi, wywieranie wpływu na rzecz rozwiązań prawnych sprzyjających rozwojowi dobroczynności. To główne cele Polskiego Instytutu Filantropii – organizacji, która została założona w środę, 8 lipca.
Założycielem Fundacji jest dotychczasowy wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu Robert Kawałko. Choć organizacja liczy dopiero kilka dni, może się już pochwalić dwoma kampaniami społecznymi. Pierwsza z nich to prowadzona dotychczas pod egidą Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu, kampania „Kilometry Dobra”. Jej trzecia edycja zakończyła się 31 maja br., kiedy to na rynkach wielu polskich miast, układano złotówki w myśl zasady, że dobro można zmierzyć. Druga kampania, to rozpoczęty w zeszłym miesiącu „Dobry Testament” – ogólnopolska akcja, mająca na celu edukację testamentową Polaków oraz zachęcenie ich do sporządzania zapisów testamentowych na cele filantropijne.
Jak podkreśla założyciel PIF, w najbliższych latach spod skrzydeł Fundacji wyjdzie wiele pożytecznych projektów. Więcej o nich już niedługo. O dotychczasowych kampaniach można przeczytać na stronach www.kilometrydobra.pl oraz www.dobrytestament.pl
Źródło: Polski Instytut Filantropii
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.