Fanimani to serwis, który wystartował w grudniu 2014 roku i jest pierwszym portalem w Polsce, który umożliwia wspieranie organizacji społecznych, podczas zakupów internetowych, bez dodatkowych kosztów.
Przed dokonaniem zakupów w jednym z 755 partnerskich sklepów online, użytkownicy serwisu wskazują cel, który chcą wspierać i następnie robią swoje zakupy tak jak zwykle. Jak na tym korzysta organizacja społeczna? Od każdej zrealizowanej transakcji, dla wybranego celu przekazana zostaje darowizna w wysokości kilku procent wartości zakupów. Pieniądze te pochodzą z budżetu marketingowego sklepu.
Wśród partnerów serwisu znajdziemy popularne sklepy, m.in.: Empik, księgarnie Matras, sieć Merlin.pl, technologiczne markety Saturn, MediaMarkt i MediaExpert, sklepy Vobis, Sferis, Komputronik, sieci Play i Orange, biura podróży, linie lotnicze, Microsoft, perfumerie, sklepy z biżuterią, wyposażeniem wnętrz, a nawet market spożywczy Auchan oraz sklep zoologiczny ZooPlus.
Zasoby gotówkowe Polaków*
*http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/statystyka/pieniezna_i_bankowa/m3.html, Luty 15, NBP
Jak działa Fanimani?
Fanimani – czym użytkownicy generują darowizny?
Źródło: inf. nadesłana