Właśnie ruszyła VI już edycja Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna, bo Zdrowa”, organizowanej przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości. Patronat Honorowy nad Kampanią objęła małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska. W tym roku będziemy poruszać problem cytologii z zupełnie innej strony.
Stawiasz na jakość życia? Zwróć uwagę na jakość wykonywanych badań – szczególnie cytologii i testów na obecność wirusa HPV.
To jest Twój czas, wykorzystaj go w pełni! Kampania organizowana w ramach Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy.
Joanna Koroniewska, znana polska aktorka teatralna i telewizyjna, postanowiła wesprzeć akcję, ponieważ, jak sama podkreśla w wywiadach, jej mama przegrała walkę z rakiem piersi.
Kilka słów o Nas!
Nie musisz być wśród nich.
Akcje edukacyjne, kampanie społeczne, których cechą wspólną jest budowa świadomości na temat chorób ginekologicznych, to znak rozpoznawczy Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości. Powstała ona w 2007 r. z inicjatywy Idy Karpińskiej. Obecnie na terenie całej Polski Idę wspierają emisariuszki prowadzące działania w poszczególnych województwach – Kwiat Kobiecości jest pozytywnym skutkiem ubocznym jej choroby.
Nie badasz się? Dlaczego?
Jak często powtarzasz sobie, że nie masz czasu? Jesteś przekonana, że ważniejsza jest praca lub codzienne obowiązki. Zdarzyło Ci się kiedyś nie pójść do ginekologa na umówioną wizytę albo ją przekładać w nieskończoność? Czy myślisz wtedy:
„Jestem zajęta. Dom, praca, rodzina”, „Nie mam czasu”, „Jestem zdrowa i problem mnie nie dotyczy”, „Wstydzę się i nie wiem, jak to badanie wygląda. Po prostu się boję ”.
Zrób badanie ginek ( ) logiczne.
Koniec wymówek!
Sprawdź, jakich wymówek używają kobiety, aby nie wykonywać cytologii. Obejrzyj animację multimedialną zrealizowaną przez Filipa Barankiewicza.
Hasło tegorocznej kampanii zwraca uwagę kobiet nie tylko na aspekt samych badań, ale także odwołuje się do natury psychologicznej. Musimy pokonać bariery, zmienić mentalność! – Kampania ma zmienić postrzeganie badań ginekologicznych. Nie możemy unikać cytologii
Teraz czas na Twój krok
Szósta edycja, to aż 4000 bezpłatnych kuponów na badania cytologiczne. Głośno sprzeciwmy się rakowi szyjki macicy!
Groźny przeciwnik!
Rak szyjki macicy w początkowym etapie przebiega bezobjawowo. Często rozwija się przez wiele lat. Jednak szybka diagnostyka może uratować nam życie. Dlatego tak ważne jest wykrycie tej choroby w początkowym stadium jej rozwoju oraz regularne wykonywanie badań cytologicznych.
Zostań AMBASADORKĄ! Nie zapominaj!
Wsparcie patronów medialnych i partnerów VI edycji kampanii
O tym, dlaczego warto się badać i nie zapominać o regularnych wizytach ginekologicznych, przekonują wszystkie osoby, instytucje i firmy zaangażowane w organizację VI edycji Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”, w tym patroni medialni kampanii: portale wp.pl, naszemiasto.pl, zdrowie.gazeta.pl naobcasach.pl, magazyn Wesele, czasopisma: Świat Kobiety, Olivia, Tina, Naj. Monitoringiem mediów zajmuje się Instytut Monitorowania Mediów. Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów i partnerów: PZU Zdrowie, marki Bella, FM Group, Roche Diagnostics, GlaxoSmithKline, Tantum Rosa, Becton Dickinson. Stroje dla Ambasadorek Kampanii przygotowała firma Mohito, a zdjęcia wykonał Jacek Poremba przy współpracy z agencją ShootMe Photographers & Production. Kampanię „Piękna bo Zdrowa” wspierają również Jaga Hupało Born to Create, agencja Trendsetter.
Specjalnie na VI odsłonę kampanii przygotowana została animacja multimedialna, która będzie emitowana na nośnikach wizualnych MOVE MEDIA w sieci sklepów Tesco, na nośnikach wizualnych HealthTV w przychodniach medycznych w całej Polsce i w SKM Trójmiasto, a także na nośnikach wizualnych należących do Benefit TV w siłowniach w całym kraju.
Więcej informacji: www.kwiatkobiecosci.pl, www.facebok.com/kwiatkobiecosci
Źródło: inf. nadesłana