Spółka Blue Media poinformowała o uruchomieniu Płatności Online BM w ramach kampanii charytatywnej Kilometry Dobra. Platforma obsługi płatności internetowych ułatwi organizacjom dobroczynnym zaangażowanym w kampanię zbiórkę darowizn w internecie.
Płatności Online BM to system płatności internetowych, umożliwiający wpłacanie środków za pomocą kart debetowych i kredytowych oraz poprzez automatyczne przekierowanie do strony płatności w banku klienta i uzupełnienie danych do przelewu - system pay by link. Na co dzień korzystają z niego klienci ponad 3000 sklepów internetowych.
Teraz Płatności Online BM znalazły zastosowanie w projekcie charytatywnym Kilometry Dobra, organizowanym przez Fundację Polski Instytut Filantropii.
Do filantropijnej rywalizacji w ramach kampanii
Kilometry Dobra zgłosiło się prawie 40 polskich miast. Udział w projekcie biorą też m.in. Sztokholm i Nowy Jork. Każde z miast, które przystąpiło do akcji, jest reprezentowane przez organizacje pozarządowe, zbierające pieniądze na określony przez siebie cel. Reprezentacje miast będą ścigały się o to, która z nich ułoży najdłuższy ciąg monet z zebranych przez siebie pieniędzy.
Blue Media będzie realizować obsługę płatności dla fundacji i stowarzyszeń, uczestniczących w projekcie. Każda z organizacji charytatywnych otrzyma dostęp do wszystkich kanałów płatności, oferowanych w ramach platformy Płatności Online BM.
- Wspierający może przekazać darowiznę wybranemu stowarzyszeniu bez konieczności znajomości numeru konta bankowego, na które chce wykonać wpłatę. Wystarczy wybrać z listy konkretny cel, na który są zbierane środki, kliknąć przycisk „Wpłacam” i określić kwotę wpłaty. Po dokonaniu przelewu wpłacający otrzymuje e-mail z potwierdzeniem przelewu - tłumaczy Krystian Wesołowski z Blue Media.
Płatności Online BM – co oferują?
Wybór form płatności. Płatności Online BM umożliwiają płacenie za pomocą karty kredytowej i debetowej, a także w systemie pay by link, czyli poprzez automatyczne przekierowanie do strony płatności w banku klienta i uzupełnienie danych do przelewu. Dzięki wieloletniej współpracy z sektorem bankowym Płatności Online BM mogą zaoferować najszerszą gamę takich płatności.
Trzy warianty strony płatności. W zależności od potrzeb i możliwości sklepy mogą wdrożyć Płatności Online BM w wariancie:
• Klasycznym (strona płatności w szacie graficznej Blue Media, otwierająca się w nowym oknie przeglądarki)
• Spersonalizowanym (strona w szacie graficznej sklepu, otwierająca się w nowym oknie przeglądarki)
• Zintegrowanym (strona w pełni zintegrowana ze sklepem, graficznie i funkcjonalnie, otwierająca się w domenie sklepu)
Dostosowanie do urządzeń mobilnych. Strona Płatności Online BM została zaprojektowana w technologii RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu jej wyglad i układ dostosowuje się automatycznie do rozmiarów urządzenia, na którym dokonujemy płatności
Standard rozliczeń „jeden do jednego”. Oprócz rozliczenia zagregowanego, w którym całość płatności klientów z określonego okresu przekazywana jest do sklepu przelewem zbiorczym, Płatności Online BM oferują system pojedynczy. Umożliwia on realizowanie wypłat na indywidualne rachunki bankowe i usprawnia obsługę zwrotów.
Przelewy natychmiastowe. Dzięki ich wykorzystaniu środki za zakup produktu lub usługi są wypłacane na konto sklepu w czasie rzeczywistym. Sprzedawca nie „kredytuje” zakupu, może też usprawnić procesy księgowe i windykacyjne.
O Blue Media
Firma Blue Media jest dostawcą rozwiązań do obsługi transakcji elektronicznych i wsparcia sprzedaży online – od automatyzacji domowych płatności po kompleksowe, szyte na miarę systemy dla bankowości elektronicznej, rozwiązania dla wystawców faktur oraz e-handlu.
Blue Media w oparciu o zgodę NBP prowadzi działalność rozliczeniową i rozrachunkową. Firma jest licencjonowaną przez KNF krajową instytucją płatniczą oraz członkiem Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.