Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych należące do Poczty Polskiej ma za sobą udane półrocze – informuje serwis Bankier.pl. W ostatnich miesiącach TUW powiększył znacznie swój kapitał. Trwają prace nad nową strategią, która zapewni Towarzystwu dynamiczny rozwój na najbliższe lata.
Sukces Pocztowego TUW to zasługa intensyfikacji sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych, mieszkań oraz OC dla klientów indywidualnych. – W I półroczu 2010 r. przypis składki brutto Pocztowe TUW zwiększył o 38,03 proc. W tym czasie sektor ubezpieczeń majątkowych, według danych Komisji Nadzoru Finansowego wzrósł o 4,07 proc. – mówi serwisowi Bankier.pl Bogdan Koczorowski, prezes TUW.
Zmalała też łączna suma wypłaconych odszkodowań – o 3,7%. Na rynku zaś łączna suma wypłat wzrosła o prawie 14%.
„Sprzedaż produktów dla klientów indywidualnych jest częścią strategii Pocztowe TUW, która zakłada jednak większą koncentrację i intensyfikację sprzedaży w ramach Grupy Poczty Polskiej (Poczta Polska, Bank Pocztowy, Pocztowa Agencja Usług Finansowych)” – czytamy w artykule. To właśnie w spółkach Poczty Polskiej TUW notuje największą dynamikę wzrostu sprzedaży ubezpieczeń.
W najbliższym czasie można się spodziewać rozszerzenia oferty ubezpieczeń dla klientów indywidualnych. Dzięki współpracy TUW ze spółką Telestrada, pojawiła się możliwość wykupienia ubezpieczenia mieszkania wraz z usługami telekomunikacyjnymi.
Źródło: Bankier.pl