12 dni, 1000 pluszaków i nieskończona ilość radości – tak w kilku słowach można podsumować świąteczną akcję marki Homla. Dzięki kampanii „PluszoveLove” dzieci z fundacji Fabryka Marzeń zyskały „zimowe” zabawki. Pingwinek, renifer lub miś polarny wprawiły najmłodszych w świąteczny klimat, a także przyczyniły się do pojawienia się uśmiechu na buziach maluchów.
Okres przedświąteczny, jest wyjątkowym czasem w roku. Wtedy też jeszcze bardziej czujemy potrzebę dzielenia się. Tak też było i tym razem. Przez prawie 3 tygodnie klienci marki Homla mieli możliwość zbierania dedykowanych naklejek, dzięki którym mogli odebrać wymarzonego pluszaka. Zasady działania były proste, wystarczyło zrobić zakupy za określoną kwotę i naklejka trafiała do kupującego. Następnie można było je wymienić, w zależności od ilości, na misia, pingwinka czy renifera. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, szczególnie najmłodsi przypominali o kompletowaniu kolejnych naklejek. Jednak przedświąteczny czas znacząco wpłynął na decyzję zbierających.
Większość z nich zdecydowało się na oddanie swoich misiów na rzecz fundacji Fabryka Marzeń, dzięki czemu podopieczni zyskali ponad 1000 pluszaków. Ten wyniki zawdzięczamy przede wszystkim najmłodszym klientom, którzy namawiali rodziców na przekazanie maskotek bardziej potrzebującym dzieciakom. Całość akcji była uzupełniona internetowym konkursem „Magiczne imię dla pluszaka”. Podczas 12 dni trwania konkursu, wśród internautów, wyłoniono imiona dla Świątecznych Pomocników. 12 zwycięzców zyskało nie tylko nowych „pluszowych przyjaciół”, ale również bony podarunkowe, które pozwoliły im na zrealizowanie swoich świątecznych, prezentowych marzeń.
Całość akcji była szeroko komunikowana poprzez działania BTL- komunikacja w salonach stacjonarnych marki, nośnikach zewnętrznych w centrach handlowych, jak i działania digital – komunikacja w social mediach marki.
Źródło: inf. nadesłana