Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Masz głowę pełną pomysłów na dobre projekty, inicjatywy lub produkty? Chcesz kształtować swoje najbliższe otoczenie? A może nie wiesz, od czego rozpocząć pracę lub jak znaleźć partnera do projektu?
Stowarzyszenie Media Dizajn, realizujące projekt „Każdy może zmienić świat” zaprasza do współtworzenia innowacyjnej platformy edukacyjnej. Aby w pełni korzystać ze strony internetowej należy zarejestrować się (prosty i czytelny formularz) na: www.ekonomiaspoleczna.szczecin.pl
Dzięki stronie internetowej, dostosowanej do urządzeń mobilnych, przedstawiciele ekonomii społecznej oraz osoby zainteresowane tematyką mogą wymieniać się doświadczeniami (Zakładka: Networking), kontaktować się z ekspertami (Strefa eksperta) z dziedziny projektowania usług, zarządzania projektami i promocji projektów. Dodatkowo po zalogowaniu Użytkownik może bezpłatnie publikować ogłoszenia w kategoriach: szukam, partner, współpraca, konkurs, oferuję, podzielę się, inne. Aby ułatwić wyszukiwanie zastosowano dodatkowe filtry przeszukiwania ogłoszeń takie jak: trzeci sektor, biznes, uczelnia, przedsiębiorstwo.
Platforma zawiera także spis najważniejszych aktów prawnych związanych z szeroko rozumianą ekonomią społeczną, a także bazę przydatnych linków oraz dobre praktyki. Użytkownicy również w tej sekcji mogą dodawać samodzielnie artykuły.
Ponadto osoby zainteresowane tematyką mogą wziąć udział w szkoleniu e-learningowym (po wcześniejszym zarejestrowaniu się/zalogowaniu).
Zachęcamy do współtworzenia platformy:
Źródło: Ekonomia Społeczna. Szczecin
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.