Fundacja Runmageddon oraz Wawel kontynuują współpracę, w której na pierwszym miejscu stawiają szeroko rozumianą pomoc innym: w życiu, na trasie czy w walce z trudnościami. Popularne w Polsce marki wspólnie, realizowanymi projektami potwierdzają, że warto łączyć siły i działać na rzecz innych
Runmageddon oraz Wawel kontynuują współpracę, w której na pierwszym miejscu stawiają szeroko rozumianą pomoc innym: w życiu, na trasie czy w walce z trudnościami. Popularne w Polsce marki wspólnie, realizowanymi projektami potwierdzają, że warto łączyć siły i działać na rzecz innych
W 2018 roku producent słodyczy Wawel oraz organizator cyklu ekstremalnych biegów z przeszkodami Runmageddon podjęli pierwsze wspólne wyzwania. Podczas polskich eventów zaprosili małych Runmageddończyków do zabaw w interaktywnej, pełnej słodyczy ciężarówce Wawel Truck. Z kolei, w trakcie zagranicznego Runmageddonu Kaukaz zorganizowali dobroczynną akcję, której efektem było przekazanie pakietów startowych i słodyczy dla podopiecznych pięciu domów dziecka. Te ciepło przyjęte przez odbiorców akcje zachęciły partnerów do dalszej współpracy i pobudziły ich kreatywność.
W 2019 roku Wawel oraz Runmageddon podjęli decyzję o rozwoju współpracy i przygotowaniu kolejnych, niecodziennych akcji skoncentrowanych na szeroko rozumianym pomaganiu innym. Już od wrocławskiej edycji ekstremalnego bieg, Wawel wspiera uczestników owocowymi galaretkami Fresh & Fruity (na bazie pektyn owocowych, z naturalnymi aromatami, bez zbędnych dodatków), które dostępne są w specjalnie przygotowanej strefie regeneracyjnej. Galaretki Fresh & Fruity to doskonałe produkty dla osób aktywnych fizycznie, które podczas wysiłku potrzebują szybko uzupełnić zasoby energii. Już wkrótce galaretki Fresh & Fruity zyskają nowy komunikat na opakowaniu – rekomendację Runmageddonu.
Dodatkowo, podczas tegorocznych eventów na trasach Runmageddonu spotkać będzie można ambasadorów nowego projektu „Pomocna dłoń”, których zadaniem jest niesienie pomocy mierzącym się z ekstremalnym wyzwaniem Runmageddończykom. Ekipę pomocników tworzy marka Wawel.
W maju, w ramach współpracy Wawelu i Runmageddonu, wystartował też nowy projekt - „Metamorfozy Wawel” - z udziałem polskich blogerek, Sióstr Bukowskich, które na co dzień propagują zdrowy styl życia. Popularne influencerki zaprosiły internautów do wzięcia udziału w konkursie, którego zwycięzcy zaproszeni zostaną do wspólnych treningów przygotowujących do startu w Runmageddonie. Przygotowania 5 śmiałków oraz Patrycji i Martyny Bukowskich śledzić będzie można na kanałach social mediowych partnerów. W tym roku siostry Bukowskie wraz z trenerem Runmageddonu i sportowym ambasadorem Wawelu na Runmageddonie, Tomaszem Żakiem, odwiedzili już podopiecznych jednego z pięciu domów dziecka i zorganizowali dla nich wspólne aktywności i treningi. Dodatkowo, kontynuując zeszłoroczną, charytatywną akcję dla domów dziecka, podopieczni zaprzyjaźnionych placówek będą mogli wystartować w Runmageddonie Trójmiasto, który odbędzie się w Gdyni w dniach 11-12 maja br. Partnerzy zapewnią dzieciom opiekę i niecodzienną zabawę.
Runmageddon jest największym w Polsce i najbardziej ekstremalnym w Europie cyklicznym biegiem przez przeszkody. Zmagania odbywają się w kilkunastu lokalizacjach rocznie. W ubiegłym roku w 20 wydarzeniach wystartowało blisko 79 tysięcy osób, w tym 67 000 dorosłych i 12 000 dzieci. Od początku istnienia cyklu do mety imprez dotarło już ponad 180 tysięcy uczestników. W 2018 roku Runmageddon rozpoczął swoje ekspansję zagraniczną, organizując pierwszy bieg z przeszkodami na Saharze oraz w górach Kaukaz.
Specyfika tej formy aktywności polega przede wszystkim na dobrej zabawie, ale pozwala też sprawdzić siebie. Dzięki ogromnemu wysiłkowi fizycznemu i psychicznemu, w którym pokonuje się swoje słabości, a dopiero potem rywali, uczestnicy poznają swoje maksymalne możliwości. Mają oni do przebycia różne odcinki trasy z torami przeszkód – wspinają się, czołgają, brną w błocie, skaczą, a także mierzą z wodą oraz ogniem. Do wyboru są cztery formuły – INTRO (3 km i 15+ przeszkód), REKRUT (6 km i 30+ przeszkód), CLASSIC (12 km i 50+ przeszkód) oraz HARDCORE (21 km i 70+ przeszkód).
Wawel to ukochana marka Polaków i jedna z najstarszych w Polsce firm produkujących słodycze, m.in. doskonałe czekolady, kultowe czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki czy owocowe galaretki Fresh & Fruity. Od 1898 roku skutecznie łączy moc tradycji z wyczuciem współczesnych gustów. Misję Wawelu wyraża hasło „czujesz się dobrze, czynisz dobrze”, bo przyjemność, której źródłem są smaczne produkty, opracowane na bazie Dobrych Składników, może być impulsem do dobrych uczynków. Idea dobroczynności jest głęboko zakorzeniona w działaniach marki Wawel. Od 2008 roku działa Fundacja „Wawel z Rodziną”, która kontynuuje prowadzoną przez firmę działalność charytatywną. Sercem dobroczynnych praktyk firmy są akcje „Z miłości do Radości” i „Serce Rośnie”, w ramach których Wawel przekazał łącznie ponad 2,6 mln złotych na cele charytatywne.
Źródło: Fundacja Runmageddon