Czarno-biały serwis, który wymaga zaproszenia, żeby móc być jego członkiem. Elitarność, w połączeniu z silnym manifestem, że Ello jest tym, czym nie jest Facebook, sprawiły że osoby związane z mediami społecznościowymi niedawno rozmawiały o tym portalu sekretnie - pisze w jednym ze swoich nowych wpisów Monika Czaplicka.
Ekspertka od mediów społecznościowych, Monika Czaplicka, przygląda się portalowi Ello, który wzbudził niemałe zainteresowanie, by za chwilę przeminąć, niczym wiosenny wiatr. Skąd biorą się pomysły na nowe sieci społecznościowe w dobie zdominowanej przez Facebooka? I dlaczego większość z tych pomysłów nie ma prawa wygrać z błękitnym gigantem? Czaplicka wyjaśni to w krótkich, żołnierskich słowach.
W drugim wpisie nasza ekspertka poruszy temat wizualnej obecności w sieci. Multimedia doskonale sprzedają się zarówno, jako treści, jak i w roli tychże treści podbijaczy. W swoim wpisie Czaplicka wyjaśnia, dlaczego warto przekonać się do tej formy komunikacji i promocji, szczególnie w przypadku organizacji pozarządowych, którym na tych dwóch elementach powinno szczególnie zależeć.
Źródło: Technologie.ngo.pl