W internecie pojawił się innowacyjny serwis z niestandardowymi aukcjami charytatywnymi. Sprzedający decyduje ile procent ceny chce przekazać wybranej fundacji. Szczytnycel.pl to nowy wymiar pomagania - sprzedawanie i kupowanie nigdy nie było tak przyjemne!
Zasada działania serwisu jest prosta – sprzedający, wystawiając na aukcję przedmiot, określa jaki procent z jego sprzedaży zostanie przeznaczony wybranej fundacji. Może zadeklarować od 1 do 100%. Wybiera także organizację charytatywną, której chce pomóc. Według uznania wybór organizacji może pozostawić kupującemu.
Wystawienie standardowej aukcji jest bezpłatne, dzięki czemu nie ma ryzyka utraty pieniędzy w wypadku, gdy przedmiot się nie sprzeda. Twórcy serwisu wyszli z założenia, że nie będą obciążać kosztami osób, które chcą pomagać innym.
- Zdajemy sobie sprawę, że sklepy internetowe, które zechcą wystawiać w serwisie swój towar, często będą wybierały 1%, jako kwotę pomocy – mówi Anna Czerwińska, właścicielka serwisu – ale przecież doskonale wiemy, że 1% może mieć olbrzymią moc w wypadku dużej skali sprzedaży.
Do serwisu zapisać może się każda fundacja, bez względu na rodzaj działalności.
- Zapisane fundacje są przez nas weryfikowane, zanim ich konta zostaną aktywowane – kontynuuje Anna Czerwińska – dlatego nie ma problemu z podszywaniem się pod jakąkolwiek organizację. Nasza firma, jako pierwsza w Polsce działalność gospodarcza, otrzymała międzynarodowy certyfikat bezpieczeństwa Thawte EV.
- Wciąż trochę pokutuje u nas opinia, że jeśli ktoś chce pomagać, to powinien to robić po cichu, nie na pokaz – dodaje Anna Czerwińska – a nic bardziej mylnego. Pomaganie jest wspaniałe, a o rzeczach wspaniałych warto mówić i warto się nimi chwalić.
Serwis współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Źródło: Szczytnycel.pl