Spot reklamowy kampanii Klubu Gaja „Jeszcze żywy KARP” otrzymał nagrodę specjalną podczas gali konkursu Kampania Społeczna Roku 2010.
Jego celem jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym, którego przejawem są kampanie społeczne czyli działania komunikacyjne na rzecz wspólnego dobra, wykorzystujące działania reklamowe i public relations.
Nagrodę za radiowy spot reklamowy „Jeszcze żywy KARP” (http://www.klubgaja.pl/_pliki/klub_gaja_karp.mp3) od Radia Roxy otrzymał Klub Gaja i Laboratorium Reklamy „Clos Brothers”, które opracowało reklamę pro publico bono. W filmowym hicie na święta zatytułowanym „Karp z lodu” słyszeliśmy głosy: Magdaleny Różczki, Julii Pietruchy i Roberta Makłowicza.
Kampaniami społecznymi określa się działania komunikacyjne, które promują postawy prospołeczne zawierające się w obszarach zawartych w ustawie o Pożytku Publicznym i wolontariacie, realizowane przez organizacje społeczne, agendy rządowe, firmy, media, a także środowiska studenckie i polityczne.
Źródło: Klub Gaja