Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
„Szkoła bez przemocy”, kampania społeczna Fundacji Grupy TP oraz dzienników regionalnych Polskapresse i Mediów Regionalnych, została uhonorowana nagrodą SABRE Awards 2007 w ramach prestiżowego europejskiego konkursu branży public relations w kategorii „Eastern Europe”.
Kampania „Szkoła bez przemocy” prowadzona jest od kwietnia 2006
roku przez 16 dzienników regionalnych Polskapresse i Mediów
Regionalnych od kwietnia 2006. Od września 2006 Kampanię wspiera
Fundacja Grupy TP. Do akcji przyłączyło się ponad 3 tys. szkół (10%
wszystkich szkół w Polsce).
Akcja została przygotowana w odpowiedzi na narastający poziom agresji w polskich szkołach. Głównym celem projektu jest uświadomienie problemu przemocy, pokazanie uczniom, nauczycielom i rodzicom, że nie trzeba się na nią godzić.
Oprócz zwiększenia świadomości zjawiska, akcja zapewnia szkołom narzędzia oraz wsparcie, dzięki którym same mogą rozpocząć walkę z problemem. Kampania skierowana jest do szerokiej opinii publicznej, szkół – uczniów, nauczycieli i rodziców oraz instytucji związanych ze szkolnictwem – przedstawicieli administracji i organizacji pozarządowych.
Kampania jest realizowana pod honorowym patronatem Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego.
Organizatorami kampanii „Szkoła bez przemocy” są Fundacja Grupy TP oraz Grupy Wydawnicze Polskapresse i Media Regionalne.
SABRE Awards to międzynarodowy konkurs branży public relations. Jego organizatorem jest The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu jest organizowana po raz trzeci. W ubiegłym roku program Fundacji Grupy TP „ Telefon do Mamy” zdobył w tym konkursie główną nagrodę w kategorii Corporate Social Responsibility -społeczna odpowiedzialność firmy. Organizatorzy otrzymali w tym roku prawie 1400 zgłoszeń.
***
Fundacja Grupy TP została powołana w grudniu 2005 r. przez Telekomunikację Polską oraz PTK Centertel. Fundacja wspiera ważne społecznie inicjatywy i prowadzi autorskie, ogólnopolskie programy, których celem jest pomoc najbardziej potrzebującym oraz wyrównywanie szans w dostępie do nowoczesnej edukacji. Działania te, to przede wszystkim pomoc dzieciom i młodzieży (w tym osobom niepełnosprawnym) w obszarze ochrony zdrowia oraz nauczanie przy wykorzystaniu najnowszych technik komunikacji, ukierunkowane na budowę społeczeństwa informacyjnego w Polsce. Fundacja realizuje te cele poprzez:
Akcja została przygotowana w odpowiedzi na narastający poziom agresji w polskich szkołach. Głównym celem projektu jest uświadomienie problemu przemocy, pokazanie uczniom, nauczycielom i rodzicom, że nie trzeba się na nią godzić.
Oprócz zwiększenia świadomości zjawiska, akcja zapewnia szkołom narzędzia oraz wsparcie, dzięki którym same mogą rozpocząć walkę z problemem. Kampania skierowana jest do szerokiej opinii publicznej, szkół – uczniów, nauczycieli i rodziców oraz instytucji związanych ze szkolnictwem – przedstawicieli administracji i organizacji pozarządowych.
Kampania jest realizowana pod honorowym patronatem Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego.
Organizatorami kampanii „Szkoła bez przemocy” są Fundacja Grupy TP oraz Grupy Wydawnicze Polskapresse i Media Regionalne.
SABRE Awards to międzynarodowy konkurs branży public relations. Jego organizatorem jest The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu jest organizowana po raz trzeci. W ubiegłym roku program Fundacji Grupy TP „ Telefon do Mamy” zdobył w tym konkursie główną nagrodę w kategorii Corporate Social Responsibility -społeczna odpowiedzialność firmy. Organizatorzy otrzymali w tym roku prawie 1400 zgłoszeń.
***
Fundacja Grupy TP została powołana w grudniu 2005 r. przez Telekomunikację Polską oraz PTK Centertel. Fundacja wspiera ważne społecznie inicjatywy i prowadzi autorskie, ogólnopolskie programy, których celem jest pomoc najbardziej potrzebującym oraz wyrównywanie szans w dostępie do nowoczesnej edukacji. Działania te, to przede wszystkim pomoc dzieciom i młodzieży (w tym osobom niepełnosprawnym) w obszarze ochrony zdrowia oraz nauczanie przy wykorzystaniu najnowszych technik komunikacji, ukierunkowane na budowę społeczeństwa informacyjnego w Polsce. Fundacja realizuje te cele poprzez:
- organizację i wspieranie programów społecznych,
- tworzenie i wspieranie programów stypendialnych i grantowych,
- udzielanie wsparcia placówkom oświatowym i medycznym.
Źródło: Fundacja Grupy TP
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.