Marka Lay’s przekazała pół miliona złotych pięciu fundacjom charytatywnym
Zakończyła się akcja „Uśmiechnij się z Lay’s”, w której konsumenci mogli, ciesząc się smakiem chipsów, przekazywać swój uśmiech dalej, aby pomóc innym. Wystarczyło, by zrobili sobie selfie z paczką Lay’s i pamiętali o specjalnym hashtagu. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu tysięcy Polaków marka Lay’s udzieli pięciu fundacjom charytatywnym pomocy finansowej o łącznej wartości 500 000 zł.
Przez ostatnie trzy miesiące każde publiczne zdjęcie z uśmiechniętą paczką Lay's i specjalnym hashtagiem, zamieszczone na portalach społecznościowych oznaczało wsparcie finansowe na rzecz pięciu organizacji charytatywnych. Ta niezwykła inicjatywa zaangażowała tysiące Polaków. Dzięki nim udało się zebrać blisko 100 000 zł, a Lay’s postanowiło finalnie przekazać nie łącznie 100 000 tys. zł, ale po 100 000 zł każdej z nich!
Komu Lay’s pomogło się uśmiechnąć?
Do swojej akcji Lay’s wybrało 5 organizacji z całej Polski, które pomagają ludziom i zwierzętom.
Podczas uroczystego podsumowania akcji „Uśmiechnij się z Lay’s” wszystkie organizacje charytatywne biorące w niej udział otrzymały od marki Lay’s czeki o wartości 100 000 zł. Łączna pula przekazanego wsparcia wyniosła 0,5 mln złotych.
Przyjaciele fundacji
Sukces akcji „Uśmiechnij się z Lay’s” nie byłby tak znaczący, gdyby nie silne wsparcie znanych vlogerów i youtuberów, którzy zachęcali konsumentów do robienia selfie i przekazywania uśmiechu podopiecznym wspieranych przez nich fundacji.
Znany youtuber, Adam „Poszukiwacz” Wiejak, który od dziecka jest fanem futbolu, pomagał zbierać środki dla Fundacji na Rzecz Rozwoju Polskiej Piłki Nożnej. Jedna z najpopularniejszych polskich vlogerek i blogerek, a prywatnie wielka miłośniczka zwierzaków – Zuzia Borucka wspierała Fundację Azylu pod Psim Aniołem.
Cyber Marian, który dzięki swoim filmikom ukazuje nam świat z tej zupełnie innej, mniej przyziemnej strony pomagał Fundacji Czerwone Noski Klown w Szpitalu. Super popularny youtuber Jaś Dąbrowski, działał na rzecz fundacji Twoja Pasja. Natomiast wszechstronna blogerka i vlogerka, Agnieszka Grzelak, wspierała Fundację Happy Kids.
Wszystkie materiały youtuberów zaangażowanych w akcję obejrzało ponad 1,5 miliona osób, pozostawiając pod nimi setki tysięcy lajków i komentarzy.
Chcemy pomagać
W akcję „Uśmiechnij się z Lay’s”, obok tysięcy Polaków, chętnie angażowali się także przedstawiciele lokalnych społeczności i celebryci, publikując selfie z uśmiechniętymi paczkami Lay’s na swoich prywatnych profilach w mediach społecznościowych.
– Ogromnie cieszy nas tak duże zaangażowanie naszych konsumentów w akcję „Uśmiechnij się z Lay’s”. Jej sukces pokazuje, że Polacy lubią się uśmiechać i chcą pomagać innym. Tym bardziej, jeśli ta pomoc jest tak prosta, jak wykonanie selfie. To dla nas dodatkowa motywacja, by w przyszłości tworzyć podobne akcje i wspólnie z naszymi konsumentami pomagać potrzebującym – powiedziała Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na Europę Centralną, PepsiCo.
Źródło: inf. nadesłana