Agencja Hill & Knowlton Poland otrzymała prestiżową nagrodę European Exellence Awards za najlepszą europejską kampanię edukacyjną w kategorii Heath (zdrowie). Wyróżniona kampania to "Mam SM", której celem jest uświadomienie osobom zdrowym czym jest stwardnienie rozsiane. "Mam SM" to jedyna polska kampania nagrodzona w tegorocznej edycji konkursu.
Nagrody European Excellence Awards mają na celu wyróżnienie najbardziej wyjątkowych i profesjonalnych kampanii public relations w skali europejskiej. Przyznawane są pod patronatem "Communication Director Magazine". W tym roku do konkursu zgłoszona została rekordowa liczba 1450 kampanii.
- Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania tak prestiżowej nagrody. To już nasza druga kampania wyróżniona przez to gremium. W 2008 roku zdobyliśmy nagrodę za kampanię "Mam Haka Na Raka" - powiedziała Agnieszka Dziedzic, Prezes Zarządu Hill & Knowlton Poland.
Kampania "Mam SM" otrzymała już wyróżnienie w tegorocznym konkursie Złote Spinacze w kategorii kampania edukacyjna oraz specjalne podziękowanie "Serca Serc" od Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego za wkład włożony w zmianę postrzegania osób chorych na stwardnienie rozsiane.
Źródło: portal niepełnosprawni.info