Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Publicystyka
'Linda: co ty wiesz o piciu mleka!', Maciej Tyśnicki, Gazeta Wyborcza, 7 sierpnia 2002
Maciej Tyśnicki
Już od września Bogusław Linda będzie zachęcał dzieci do picia. Największy twardziel polskiego kina (i nie tylko on) weźmie udział w kampanii społecznej promującej… mleko.
Akcję przygotowuje polski oddział Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA). Będzie ona inspirowana amerykańską kampanią "Got Milk?", w której gwiazdy tamtejszego show-biznesu pokazują się na zdjęciach w prasie i w telewizji z "wąsami" od mleka i pytaniem "Got Milk?" (Pijesz mleko?).
Polska kampania jest skierowana do odbiorców w wieku 5-13 lat i ma wywołać powrót mody na picie mleka. W naszej kampanii wezmą udział gwiazdy polskiej estrady i kina. Do szklanki mleka będą zachęcali m.in. Bogusław Linda i Kayah. "Pij mleko, będziesz wielki" - usłyszą od nich polskie dzieci. Dzięki wykorzystaniu tych postaci i obsadzeniu ich w scenkach przypominających sytuacje, które zdarzają się w życiu każdego dziecka, przekaz akcji ma być lekki, dowcipny i unikać nachalności.
Więcej w Gazecie Wyborczej
Polska kampania jest skierowana do odbiorców w wieku 5-13 lat i ma wywołać powrót mody na picie mleka. W naszej kampanii wezmą udział gwiazdy polskiej estrady i kina. Do szklanki mleka będą zachęcali m.in. Bogusław Linda i Kayah. "Pij mleko, będziesz wielki" - usłyszą od nich polskie dzieci. Dzięki wykorzystaniu tych postaci i obsadzeniu ich w scenkach przypominających sytuacje, które zdarzają się w życiu każdego dziecka, przekaz akcji ma być lekki, dowcipny i unikać nachalności.
Więcej w Gazecie Wyborczej
Źródło: Gazeta Wyborcza
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.