Lighthouse Consultants został partnerem projektu Make Impact dotyczącego idei Odpowiedzialnego Biznesu, organizowanego w ramach międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC.
Podczas spotkania Make Impast trenerzy
Lighthouse Consultants przeprowadzą szkolenie na temat społecznego
zaangażowania firm wraz z zaprezentowaniem przykładów realizacji
programów społecznych.
Elementem projektu Make Impast jest też
ogólnopolski konkurs na najlepszy projekt społeczny dla firmy
współpracującej z projektem. Zwycięzca konkursu będzie miał
unikalną możliwość zaangażowania się w społeczną działalność firmy
w ramach wakacyjnej praktyki studenckiej.
Lighthouse Consultants jest firmą doradczą
specjalizującą się w zarządzaniu reputacją. Wśród kluczowych
obszarów kompetencji firmy są: PR korporacyjny, zarządzanie
kryzysowe oraz szkolenia medialne. Konsultanci Lighthouse
Consultants posiadają wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów
branży finansowej, deweloperskiej, telekomunikacyjnej czy
medialnej.
Do klientów firmy należą: GMAC Bank, Provident
Polska, Magnus Group, TriGranit Development Polska, Kulczyk
Holding, Atlas Estates, Telekomunikacja Polska, Orange, Forbes,
Newsweek, Dziennik, TVP, MOL, Storck, Dr. Oetker, Kancelaria bnt,
Novo Nordisk oraz Medicover.
Lighthouse Consultants jest członkiem sieci
firm doradczych Regester Larkin International Network, która
specjalizuje się w issue & crisis management.