Lidl Polska rozpoczyna 6. rok współpracy w ramach Programu Karty Dużej Rodziny
Lidl Polska podpisał umowę z Ministerstwem Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej, tym samym przedłużając współpracę ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, organizatorem Programu Karty Dużej Rodziny, na kolejny, już szósty rok.
Według danych Ministerstwa, w Polsce z Karty Dużej Rodziny korzysta ponad 1,2 mln osób, a liczba aktywnych kart zbliża się do 3,8 mln. Jej beneficjentami są rodziny wielodzietne (posiadające trójkę lub więcej dzieci), dla których jedną z podstawowych trudności są finanse.
Lidl Polska jest partnerem ogólnopolskiego Programu Karty Dużej Rodziny od kwietnia 2017 roku. Aby wesprzeć swoich klientów, firma po raz kolejny przedłuża współpracę w ramach Karty Dużej Rodziny – tym razem do 31 lipca 2023 r. Posiadacze karty skorzystają w sklepach Lidl z rabatu 10% i dodatkowych, stałych promocji na 7 grup asortymentowych, tj.:
- świeże owoce i warzywa z „Ryneczku Lidla”,
- bułki i chleby z „Piekarni w sercu Lidla”,
- chemia domowa „W5”,
- dania dla dzieci w słoiczkach marek: „Bebiprima”, „Bobovita”, „HiPP”, „Lupilu”,
- kosmetyki i artykuły do pielęgnacji ciała marki „Cien”,
- artykuły marki „Kuchnia Lidla” (w szczególności kasza, ryż, cukier),
- a także w lipcu i sierpniu lody marek „Gelatelli” i „Bon Gelati”.
Wyprawka szkolna z rabatem -10%
Co więcej do akcji na stałe zostały włączone wszystkie buty i ubrania dla dzieci dostępne w sprzedaży stacjonarnej. W związku z powrotem do szkoły od 01.08.2022 r. do 11.09.2022 r. Lidl wprowadza także rabat -10% z Kartą Dużej Rodziny na artykuły szkolne i piśmiennicze, takie jak: piórniki, plecaki, tornistry, zeszyty, bloki, notesiki, ołówki, kredki, pisaki, długopisy, gumki itp.
Akcja potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do 11.09.2022 r. Dotyczy wyłącznie oferty stacjonarnej. Co istotne, rabat w ramach Programu Karty Dużej Rodziny łączy się z innymi promocjami i zniżkami w sklepach Lidl Polska tak, aby dużym rodzinom było łatwiej.
– Wielu rodziców odczuwa dyskomfort na myśl o wakacyjnych wydatkach oraz – od razu po tym - o początku roku szkolnego i konieczności skompletowania wyprawek dla dzieci. To duże obciążenie dla domowego budżetu, szczególnie w przypadku rodzin wielodzietnych. Z myślą o nich, przedłużamy współpracę z Ministerstwem Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej oraz ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, dzięki czemu klienci posiadający Kartę Dużej Rodziny będą mogli kontynuować dokonywanie zakupów w sklepach Lidl ze specjalną zniżką -10%. Mamy nadzieję, że ten rodzaj wsparcia, w perspektywie rosnącej inflacji, pozwoli rodzicom i dzieciom cieszyć się ostatnimi tygodniami wakacji oraz spokojnie rozpocząć nowy rok szkolny – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska.
Lidl chroni polskie rodziny przed inflacją
Jednocześnie, sieć Lidl Polska podkreśla, że chroni polskie rodziny przed inflacją. Oferowanie produktów wysokiej jakości, w niskiej cenie, jest wpisane w DNA firmy od początku jej działania. Od momentu uruchomienia pierwszych sklepów Lidl w tym roku minęło 20 lat. Przez ten czas ani na moment firma nie porzuciła starań w zakresie dążenia do niskich cen. W związku z wprowadzeniem niższej stawki podatku VAT, od 1 lutego 2022 r. obniżono ceny ponad 3 000 produktów. Tylko od początku 2022 roku łącznie już ponad 2 000 produktów było tańszych dzięki kuponom w aplikacji zakupowej "Lidl Plus". Od stycznia tego roku Lidl wprowadził już 960 obniżek cen stałego asortymentu. Konkurencyjną ofertę sklepów Lidl Polska potwierdzają także prowadzone regularnie niezależne opracowania, w tym m.in. raport „Koszyk Zakupowy” przygotowany przez ASM Sales Force Agency. W ostatnich raportach, opublikowanych w czerwcu oraz lipcu br., Lidl zajął pozycję lidera wśród sklepów swojego formatu oraz drugie miejsce ogółem w zestawieniu wszystkich badanych sieci handlowych (Raport ASM, czerwiec, lipiec 2022).
Więcej informacji o promocji znajduje się na stronie https://www.lidl.pl/c/karta-duzej-rodziny/s10008478
-
LIDL_Partnerstwo z Programem Karty Dużej Rodziny_2022.docx
docx ・153.81 kB
Źródło: Biuro prasowe Lidl Polska