Kupując on-line obdarujesz podwójnie – dlaczego warto zamówić prezenty świąteczne przez internet
Według raportu CBOS co drugi Polak kupuje przez internet. E-sklepy stały się idealną alternatywą dla każdego, kto nie ma czasu i ochoty na wycieczki do sklepów i centrów handlowych. Szczególnie w okresie przedświątecznym, gdzie niekończące się kolejki, tłok i hałas nie pozwalają się skupić nad trafnym wyborem. Kupowanie w sieci ma jeszcze jedną przewagę. Dzięki transakcjom online możemy bez dodatkowych kosztów wspierać organizacje społeczne - za pomocą FaniMani.pl
Święta kojarzą nam się z czasem spokoju, wizytą rodziny i spędzaniem wspólnych chwil z najbliższymi. Jednak od wielu lat, czy nam się to podoba czy nie, Boże Narodzenie ma wymiar coraz bardziej komercyjny. Gorączka przedświąteczna zaczyna się w centrach handlowych już w listopadzie. Początki tradycji obdarowywania prezentami sięgają IV wieku i powiązane są z życiem włoskiego biskupa św. Mikołaja, który dzielił się swoim majątkiem z potrzebującymi. Zwyczaj wręczania prezentów jaki znamy dziś, pojawił się w Polsce w XIX wieku. Wraz z pojawieniem się w Polsce serwisu FaniMani.pl nastał nowy etap obdarowywania. Teraz kupując prezenty przez internet, stajemy się podwójnym Świętym Mikołajem – obdarowujemy rodzinę lub przyjaciół, a przy okazji wspieramy wybrany przez nas cel charytatywny.
E-konsumenci wydają coraz więcej
Podwójny prezent z Fanimani.pl
Nowością na rynku polskim jest możliwość wsparcia wybranej przez siebie organizacji społecznej przy okazji zakupów przez internet, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Umożliwia to serwis FaniMani.pl, który współpracuje z ponad 750 sklepami internetowymi (w tym Empik, Smyk, Matras, Agito, Douglas, W.Kruk, Groupon, Media Expert itd.) i 1739 organizacjami społecznymi, działającymi zarówno lokalnie, jak i w skali ogólnopolskiej.
FaniMani.pl działa na zasadzie „pomagania przy okazji”. Serwis jest pierwszym w Polsce, który w taki sposób łączy możliwość zaspokajania własnych potrzeb z pomocą potrzebującym. FaniMani.pl umożliwia wspieranie wielu celów społecznych podczas zakupów w wielu sklepach i to klient decyduje gdzie kieruje wsparcie. Np. kupując na stronie Tchibo.pl sanki za 259zł, przeznaczamy 5% wartości zakupów (13 zł ) dla Fundacji „Dr Clown” lub wybierając trzy książki Sapkowskiego o łącznej wartości 119 zł w sklepie Empik.com możemy przekazać 2,38 zł (2% od wartości zakupów) Fundacji na rzecz Zwierząt „Przytul Psa”.
Więcej informacji na temat Fanimani.pl:
Źródło: FaniMani