Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Jolanta Nowak pisze w Dzienniku Metro: "Jakieś dwa miesiące temu zadzwonił do mnie czytelnik. Za "Metrowym" pośrednictwem chciał wysondować, jakie szanse na unijną dotację ma jego projekt. Udzieliłam mu 'pierwszej pomocy' - dałam kilka wskazówek i namiary na punkty informacyjne". Czytelnik jednak obawiał się złego potraktowania i nie chciał tam dzwonić. Zadzwoniła więc autorka artykułu.
W połowie grudnia rozmawiałam z pracownikiem pewnego urzędu. Zdradził mi, że trochę boi się nowego sposobu uruchamiania środków europejskich (od 1 stycznia wypłacane są przez Bank Gospodarstwa Krajowego). Urzędnik wyrzucał swoje wątpliwości z prędkością karabinu maszynowego: Czy kasa będzie na czas? Czy BGK da radę? Czy zmiana nie opóźni realizacji projektów?
Skontaktowałam się ze źródłem, czyli z Bankiem Gospodarstwa Krajowego. Chciałam upewnić się, że nie ma powodów do obaw, i dowiedzieć, czy bank jest przygotowany na nowe zadanie. Zamiast tego usłyszałam, że "nic nie wiem" o zmianach, które mają wejść od 1 stycznia, że w mediach ukazują się nierzetelne informacje na ten temat, a w ogóle to koniecznie mam przysłać wypowiedź do autoryzacji.
Kłopot w tym, że nie uzyskałam żadnej informacji, więc nie było czego autoryzować. Dawkę wiedzy, na otrzymanie której liczyłam, zastąpił niepotrzebny potok słów.
Czytaj całość: Kto pyta, nie błądzi. A co z tym, który odpowiada?, Jolanta Nowak, Dziennik Metro, 6.01.2010
Skontaktowałam się ze źródłem, czyli z Bankiem Gospodarstwa Krajowego. Chciałam upewnić się, że nie ma powodów do obaw, i dowiedzieć, czy bank jest przygotowany na nowe zadanie. Zamiast tego usłyszałam, że "nic nie wiem" o zmianach, które mają wejść od 1 stycznia, że w mediach ukazują się nierzetelne informacje na ten temat, a w ogóle to koniecznie mam przysłać wypowiedź do autoryzacji.
Kłopot w tym, że nie uzyskałam żadnej informacji, więc nie było czego autoryzować. Dawkę wiedzy, na otrzymanie której liczyłam, zastąpił niepotrzebny potok słów.
Czytaj całość: Kto pyta, nie błądzi. A co z tym, który odpowiada?, Jolanta Nowak, Dziennik Metro, 6.01.2010
Źródło: Dziennik Metro
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.