Pojawiające się na niemalże wszystkich odwiedzanych stronach reklamy denerwują chyba każdego z nas. O ile na komputerze można sobie z nimi łatwo poradzić, o tyle na urządzeniach mobilnych było to niewykonalne. Aż do teraz.
Adblock Plus co miesiąc obsługuje ponad 50 milionów Internautów z całego świata. Ten popularny dodatek do przeglądarek ma bez wątpienia każdy, kto nie chce być zalewany niechcianymi reklamami podczas surfowania w sieci. Problemem były jednak przeglądarki mobilne, na które Adblocka nie było. Na szczęście wszystko się zmienia i zarówno Apple, jak i Google zdecydowały się pozwolić firmie na dopuszczenie aplikacji do swoich sklepów.
Co prawda wcześniej padały już zapowiedzi, jakoby samodzielna aplikacja Adblock Plus miała pojawić się na systemie iOS na przełomie lata/jesieni tego roku, ale z Google Play została ona jakiś czas temu wycofana, więc ta platforma stała pod znakiem zapytania. Okazało się jednak, że obie firmy zgodziły się na dopuszczenie produktu anty-reklamowego do swoich repozytoriów.
Należy pamiętać, że pojawiające się reklamy nie tylko utrudniają poruszanie się po stronach internetowych, zwłaszcza tych mobilnych, ale przede wszystkim generują zwiększony pobór transferu. Jeśli macie niewielki pakiet internetowy, Adblock Browser może pomóc Wam w znacznym ograniczeniu jego zużycia podczas przeglądania mobilnej sieci.
Źródło: Technologie.ngo.pl