Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji pozytywnie odniósł się do postulatu Stowarzyszenia "Radomskie Inwestycje", dotyczącego optymalizacji trasy linii autobusowej nr 7.
Postulat, wystosowany w marcu tego roku dotyczył "wyprostowania" trasy linii nr 7. W przedłożonym MZDiK piśmie przeczytać można: "(…) Optymalizacja układu linii zakłada, iż główne generatory ruchu powinny mieć możliwie szybkie i częste połączenie z centrum miasta. Służy temu prostolinijny przebieg linii – możliwie najkrótszą trasą do śródmieścia. Dla największego generatora ruchu w mieście – północnego promienia obsługi obejmującego Osiedle XV-lecia, Osiedle Akademickie, Michałów i Józefów – najkrótszym połączeniem ze śródmieściem jest ulicą Bolesława Chrobrego. Racjonalnym oczekiwaniem jest zatem, by tą trasą prowadzona była podstawowa obsługa tychże dzielnic. Stąd stawiamy wniosek, by po ukończeniu remontów ulic w rejonie Centrum Słonecznego linia 7 posiadała przebieg ulicą Bolesława Chrobrego bezpośrednio od placu Jagiellońskiego – jak w obecnym wariancie objazdu. (…)"