Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji z końcem grudnia zakończyło III edycję Kampanii Parkingowej. W roku 2006 w realizację działań na rzecz pozostawiania wolnych miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych kierowców włączyło się ponad 100 miast z całej Polski!
Po raz pierwszy w tę edycję kampanii włączyły
się wszystkie Wojewódzkie Ośrodki Ruchu Drogowego, Polski Związek
Motorowy, Liga Obrony Kraju oraz Polska Federacja Stowarzyszeń
Szkół Kierowców. Honorowy patronat nad kampanią objął Minister
Transportu, pod którego podlega Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu
Drogowego.
W tym roku wydrukowanych było 500 tys. ulotek,
27 tys. plakatów, 20 tys. okładek na dokumenty. Były to podstawowe
materiały promujące kampanię. Ponad to Stowarzyszenie dysponowało
spotem dla telewizji, radia i supermarketów, reklamą prasową,
banerem internetowym, projektem plakatu na autobus i tramwaj (co
zostało wykorzystane choćby w Warszawie, Krakowie i
Koszalinie).