Kampania Fundacji Biedronki na Dzień Solidarności Międzypokoleniowej
29 kwietnia, w Dzień Solidarności Międzypokoleniowej, ruszyła kampania Fundacji Biedronki kierująca uwagę na wartość więzi międzypokoleniowych. Kampanii towarzyszy hasło: „Gdy liczą się wspólne chwile, przestają liczyć się lata”. Składa się na nią spot, a w kolejnych tygodniach również dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Kampania to także podsumowanie pierwszego roku działalności Fundacji Biedronki.
Bohaterami spotu Fundacji Biedronki jest chłopiec i starsza pani. Między nimi nawiązuje się relacja, która sprawia, że chłopiec staje się bardziej radosny i pewny siebie, a pani… młodnieje. W pierwszej scenie widzimy ją jako dziarską emerytkę, która chroni chłopca przed łobuzami, a na końcu staje się już małą, niepokorną dziewczynką wspinającą się na drzewo.
– Ludzie pochodzący z różnych pokoleń mają coraz mniej szans, by się spotkać. Ogromnie dużo tracimy z tego powodu. Spot pokazuje, jak wiele możemy sobie nawzajem dać, jeśli tylko przestaniemy oceniać się przez pryzmat wieku – mówi Katarzyna Scheer, prezeska Fundacji Biedronki
Kampania Fundacji Biedronki wystartowała 29 kwietnia br. - w miesiącu, w którym Fundacja obchodzi pierwszą rocznicę działalności oraz w Dniu Solidarności Międzypokoleniowej. Spot telewizyjny trwa 45 sek. Jest emitowany zarówno w głównych programach stacji telewizyjnych takich jak TVP, TVN czy Polsat, jak i ich kanałach tematycznych. Wideo w internecie trwa 60 sek. Można je obejrzeć m.in. na oficjalnym kanale Fundacji w serwisie YouTube.
Za pomysł kreatywny spotu oraz aktywności w mediach społecznościowych, a także koordynację prac odpowiedzialna jest agencja Heart&Brain. Reżyserką spotu Fundacji Biedronki jest Karolina Lewicka, za produkcję odpowiada OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.
Fundacja Biedronki powstała w kwietniu 2020 r. Zajmuje się wspieraniem najbardziej wrażliwych grup społecznych, zwłaszcza seniorów. Jej cele to m.in. przeciwdziałanie ubóstwu, niedożywieniu, samotności i wykluczeniu społecznemu osób starszych, a także rozwój wolontariatu na rzecz seniorów.
Źródło: Fundacja Biedronki