Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało 9. „Raport odpowiedzialny biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki”. Wśród wyróżnionych znalazła się kampania ekologiczna ekoGRATY.pl, organizowana przez internetowy sklep narzędziowy industria24.pl.
– To sytuacja bez precedensu. Jeszcze nigdy w dziewięcioletniej historii FOB w Raporcie nie publikowano dobrych praktyk prowadzonych przez sklepy internetowe. Dotychczas panowało przekonanie, że działania z zakresu CSR to domena wyłącznie dużych firm z międzynarodowymi korzeniami, skupionych w największych aglomeracjach. industria24.pl zmienia ten obraz pokazując, że do wdrażania zasad CSR nie potrzeba bardzo dużych środków, tylko chęci i dobrego pomysłu, co może stanowić zachętę dla innych firm z sektora MŚP – komentuje Mirella Panek-Owsiańska, Prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
ekoGRATY.pl to ogólnopolska społeczna kampania ekologiczna i pierwsza strona w polskim internecie, za pośrednictwem której stare elektronarzędzia możesz odesłać do recyklingu z domu lub firmy, zupełnie za darmo. Na stronie www.ekograty.pl znajduje się wiele praktycznych informacji, czym są i jak prawidłowo, w bezpieczny sposób pozbyć się elektroodpadów. Kampania prowadzona jest wspólnie z zespołem All Sounds Allowed, który w swojej muzyce wykorzystuje między innymi elektronarzędzia. Strona wzbogacona jest o zdjęcia oraz filmy z przeprowadzonych dotychczas działań: koncerty, targi, pikniki ekologiczne, zbiórki elektroodpadów.
Źródło: ekograty.pl
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.