Producent kreatywnych elementów wystroju wnętrz rozpoczął współpracę ze Szkołą 3.0, która uczy programowania dzieci w trudnej sytuacji materialnej. To kolejna po Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości organizacja, która otrzyma wsparcie od nowej, społecznie odpowiedzialnej marki.
Just[start] dostarcza tworzone na zamówienie elementy wystroju wnętrz przeznaczone zarówno do domu, jak i przestrzeni biurowej. Wszystkie charakteryzują się designami, które motywują do realizowania marzeń i osiągania sukcesów zawodowych. 10 proc. środków ze sprzedaży firma przeznacza na rozwój przedsiębiorczości i edukację młodzieży. Marka objęta patronatem przez Business Link, Polskę Przedsiębiorczą i Edutorial - portal nowoczesnej edukacji, miała swoją premierę pod koniec października.
Beneficjentami jej społecznej działalności są Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości i nowa na tej liście Fundacja Sarigato, która realizuje charytatywny projekt Szkoła 3.0, skierowany do dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. Jego celem jest przeciwdziałanie wykluczeniu za pomocą nauki najbardziej przydatnych umiejętności we współczesnym świecie (m.in. programowania), i długotrwała opieka nad rozwojem dzieci. Szkoła 3.0 promuje ideę mądrej pomocy w ogólnopolskiej kampanii społecznej „Dasz rybę czy wędkę?”, którą wsparły wpływowe osobistości ze świata nowych mediów i branży IT. Fundacja objęła programem 49 podopiecznych z domów dziecka i uczniów z Krakowa, Januszowic oraz Miechowa.
- Głęboko wierzę w Edukację, jako katalizator przemian społecznych i szansę na lepsze życie dla każdego, kto posiada odrobinę chęci. Dlatego tak bardzo podoba mi się inicjatywa Szkoła 3.0, która ucząc programowania dzieci będące w kiepskiej sytuacji materialnej, pomaga im wystartować na rynku pracy w jednej z najbardziej poszukiwanych profesji - mówi Mikołaj Szymański, założyciel just[start] i Managing Partner w KERRIS Group.
Źródło: inf. nadesłana