Jak przebudować www, by skuteczniej komunikować się z darczyńcami. Pobierz poradnik PDF od wplacam.ngo.pl
Dobra prośba (inaczej: apel fundraisingowy) powinna mieć kilka elementów. Dzięki nim mamy szansę trafić zarówno do serca, jak i głowy potencjalnego darczyńcy i przekonać do przekazania pomocy. Oto kilka wskazówek, jak efektywnie wpleść je w treść prośby na Waszej stronie internetowej, także na przykładzie Wpłacam. Dzięki temu Wasza kampania fundraisingowa nabierze rumieńców!
Wielu darczyńców pytanych o to, dlaczego zdecydowali się przekazać wsparcie organizacji pozarządowej, odpowiada, że zostali o nie poproszeni. Zaprzątnięci swoimi codziennymi sprawami, nie zdawali sobie wcześniej sprawy z tego, że bliska im fundacja, stowarzyszenie potrzebuje pieniędzy i jakim wyzwaniom chce stawić czoła, by realizować swoją misję. Dlatego tak istotne jest śmiałe i konsekwentne zwracanie się do darczyńców o pomoc.
Dobra prośba (lub inaczej apel fundraisingowy) powinna składać się z kilku elementów:
- przedstawienie problemu i rozwiązania oraz zmiany, jaka może zajść dzięki pomocy darczyńcy,
- bazowanie na komunikatach emocjonalnych,
- call to action (CTA) – czyli jasna informacja o akcji, jaką mają wykonać adresaci – o zrobienie czego prosisz darczyńcę.
W poradniku znajdziesz:
1. Znajdziesz artykuł fundraiserki Mayi Olszewskiej "Jak przebudować www organizacji, by skuteczniej komunikować się z darczyńcami?".
2. Wskazówki, jak efektywnie wpleść najważniejsze elementy apelu fundraisingowego w treść prośby na Waszej stronie internetowej na przykładzie kreatora kampanii dostępnego dla użytkowników i użytkowniczek Wpłacam.
Pobieram bezpłatny poradnik „Pozyskuj darowizny na stronie internetowej stowarzyszenia, fundacji”
Powodzenia! 😄
Obejrzyj wideo o tym, jak utworzyć kampanię fundraisingową we wplacam.ngo.pl
Źródło: informacja własna ngo.pl