Prawie 3 mln złotych to wartość zakupów zrealizowana za pośrednictwem FaniMani.pl w ostatnim kwartale 2015 roku. W tym okresie użytkownicy przekazali 15,5 tys. darowizn do 1900 organizacji społecznych. Kupujący generowali średnio 16,56 zł na cele dobroczynne.
FaniMani.pl to serwis, który wystartował w grudniu 2014 roku. Jest pierwszym portalem w Polsce, który umożliwia wspieranie organizacji społecznych, podczas zakupów internetowych, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Tylko w ostatnim kwartale minionego roku, korzystający z serwisu wygenerowali aż 15237 darowizn, które trafiły do 1900 zarejestrowanych organizacji społecznych. Średnia wartość darowizny indywidualnego użytkownika wynosiła 16,56 zł. Zakupów dokonali oni w 800 dostępnych e-sklepach, a ich łączna wartość przekroczyła 2,8 mln zł. Według statystyk konsumenci za pośrednictwem FaniMani.pl najczęściej kupowali w sklepach z kategorii: produkty dla zwierząt, elektronika, odzież, książki, zakupy codzienne oraz zakupy grupowe.
Jak działa serwis FaniMani?
Obecnie serwis współpracuje z blisko 2000 podmiotami tj. z fundacjami, stowarzyszeniami, szkołami, harcerzami i innymi podmiotami działającymi w trzecim sektorze. FaniMani.pl jest łącznikiem między organizacjami społecznymi, darczyńcami oraz przedsiębiorcami.
- Jednym z naszych głównych założeń jest wspieranie różnych organizacji w zbieraniu funduszy na to, co jest ważne. Swoją misję FaniMani.pl realizuje dzięki współpracy z wieloma firmami, zarówno lokalnymi jak i międzynarodowymi – mówi Norbert Wierbiłowicz, współzałożyciel serwisu.
Źródło: FaniMani