Platforma mobilna do grania w darmowe gry, której zysk z reklam gracz może przekazać na dowolny cel i fundację na ten pomysł wpadł internauta z Zielonej Góry, Marcin Woźny. Idea jest prosta: użytkownik wybiera grę i cel charytatywny, a w trakcie rozgrywki na ekranie wyświetla się reklama. Za każdą minutę jej wyświetlania reklamodawca przelewa wpłatę na wskazaną przez gracza organizację charytatywną.
GryCharytatywne.pl - pomagaj potrzebującym, grając w darmowe gry
“Fundacja otrzyma 100% wpłaty, to jest projekt charytatywny” zapowiadają twórcy projektu. “Chcemy, aby aplikacja służyła po prostu do pomagania. Użytkownicy będą mogli zapraszać do niej swoich znajomych i tworzyć własne grupy wsparcia, dla własnych celów. Dzięki statystykom każdy gracz będzie widział efekty swoich działań”.
Obecnie twórcy domykają projekt aplikacji i gromadzą fundusze na wdrożenie. Plany są ambitne: do końca roku planują stworzyć i opublikować aplikacje mobilne i wersję przeglądarkową. Liczby napawają jednak optymizmem. “Jeżeli weźmiemy pod uwagę społeczności zgromadzone wokół fundacji, (najpopularniejsze fanpage, liczą fanów w setkach tysięcy) to okazuje się, że mamy armię ludzi gotowych do pomagania. Chcemy dać im zupełnie nowy kanał przekazywania funduszy”.
Potencjał projektu Gry Charytatywne jest więc duży. "Ludzie chcą pomagać i chcą widzieć efekty swojej pomocy” mówi Marcin. “Lubią też grać w gry online
i na smartphonach, stąd narodziła się idea połączenia tych dwóch trendów.
Okazuje się, że nawet granie może przynieść wiele dobrego dla potrzebujących! Projektem zainteresowały się już ogólnopolskie media, m.in. Gazeta Wyborcza czy surowa z reguły społeczność portalu wykop.pl”.
Do udziału w projekcie twórcy zapraszają wszystkie organizacje pożytku publicznego.
Więcej
szczegóły na temat projektu znajdują się na stronie grycharytatywne.pl.
Osoba do kontaktu:
imię i nazwisko: Marcin Woźny telefon/email: marcin@grycharytatywne.pl
Źródło: info. nadesłana