Dla właściciela firmy sprzedaż stanowi fundament działalności. Wiąże się to z pozyskiwaniem klientów, wykonanymi transakcjami i posiadanym zyskiem. Sztukę umiejętnej sprzedaży można w sobie wyćwiczyć. Wystarczy podążać według określonych zasad i być otwartym na drugą osobę. Dlaczego sprzedaż jest transakcją dwustronną? Dlaczego tak ważne jest poznanie klienta i jego potrzeb?
O tym jak bardzo istotne są techniki sprzedaży i prezentacje handlowe dowiedzieli się uczestnicy rozpoczynającego się cyklu szkoleń ph. „Profesjonalny sprzedawca”. To właśnie w tym zakresie przeszkolona została piętnastoosobowa grupa przedsiębiorców, która odpowiedziała na zaproszenie Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości Powiatu Gostyńskiego.
Podczas dwudniowych warsztatów omówione zostały procesy zachodzące podczas transakcji sprzedażowych ze szczególnym naciskiem na komunikację werbalną i niewerbalną. Najciekawszą częścią były jednak techniki sprzedaży i język korzyści zarówno dla klienta jak i właściciela firmy. Przedsiębiorcy nauczyli się jak najefektywniej zaprezentować cenę i owocnie zakończyć transakcję.
Dwudniowe szkolenia, które miały miejsce w dniach 28-29 kwietnia to nie wszystko. Przed uczestnikami kolejna dawka wiedzy. Już z początkiem maja odbędzie się kolejny cykl szkoleń pt. „Negocjacje handlowe”. Końcówka maja stanie pod tematem „Profesjonalnej obsługi klienta oraz autoprezentacji”.
Ciekawą tematykę i miłą atmosferę podczas szkoleń dopełnia lokalizacja w której odbywają się spotkania. Mają one bowiem miejsce w Restauracji „Cukropol” w Gostyniu.
Szkolenia prowadzi Sense Consulting sp. z o.o. w ramach projektu Akademia Innowacji i Rozwoju współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Źródło: SWPPG