Skuteczne negocjacje handlowe, w której obie strony odnoszą korzyści. Efektywnie prowadzone rozmowy negocjacyjne, a także stosowanie technik manipulacyjnych. Budowanie relacji z klientem, zasady, techniki i obsługa w procesie sprzedaży – wszystkie te informacje zgłębiali uczestnicy szkoleń organizowanych przez Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości Powiatu Gostyńskiego oraz Sense Consulting sp. z o.o.
W miniony piątek odbyło się już ostatnie spotkanie z cyklu pn. „Profesjonalny sprzedawca”. Udział w nim wzięła piętnastoosobowa grupa przedsiębiorców oraz pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z powiatu gostyńskiego. Uczestnicy zdobyli wiedzę m.in. z zakresu technik sprzedaży i prezentacji handlowych, negocjacji handlowych, profesjonalnej obsługi klienta i autoprezentacji.
Wiedza, którą zdobyli to nie tylko teoria. Na szkoleniach przedsiębiorcy wzięli udział w wielu praktycznych warsztatach oraz ćwiczeniach indywidualnych oraz zespołowych. Materiał szkoleniowy przekazano w przejrzysty, jasny sposób. Mieliśmy możliwość przełożenia teorii na praktykę w licznych ćwiczeniach. Przyjazna atmosfera wprowadzona przez trenerów sprawiła, że szkolenia były sympatyczne, a nie stresujące – podsumowuje jeden z uczestników szkolenia.
Podczas ostatnich dwóch dni szkoleniowych uczestnicy zapoznali się z zasadami biznesowego savoir vivru. Zajmowali się także wypracowaniem odpowiednich standardów i praktyk obsługi klienta, które pozwolą im budować trwałe relacje biznesowe.
Cała grupa szkoleniowa była bardzo aktywna, chętnie uczestniczyła we wszystkich stawianych przez trenerów zadaniach. Uczestnicy zgodnie stwierdzili, że zdobytą wiedzę wykorzystają w swojej pracy zawodowej. Na zakończenie szkoleń każdy uczestnik otrzymał certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.
Szkolenia zostały zorganizowane we współpracy z Sense Consulting sp. z o.o. w ramach projektu Akademia Innowacji i Rozwoju współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Źródło: SWPPG