Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
1489 dzieci skorzysta z pomocy w ramach kampanii dożywiania „Godne dzieciństwo” Polskiego Czerwonego Krzyża w bieżącym semestrze szkolnym.
Program prowadzony jest w dziewięciu województwach:·
Dożywiamy dzięki: Deutsche Bank BPC, 3M Poland Sp. z o.o., KGHM Polska Miedź SA, Coca – cola HBC, Polkomtel S.A.
W ramach współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem firmy te od kilku lat przekazują środki finansowe na dożywianie w szkolnych stołówkach zarówno w trakcie roku szkolnego, jak też finansują dożywianie podczas wypoczynku letniego i zimowego.
- zachodniopomorskie: 510 dzieci - Świnoujście, Wałcz, Gryfin, Szczecin, Koszalin.
- podlaskie: 259 dzieci - Bielsk Podlaski, Sokółka, Suchowola, Dąbrowa, Rozedranka Stara, Bogusze.
- małopolskie: 82 dzieci – Kraków, Radziszów, Olkusz.
- śląskie: 181 dzieci - Bytom, Kozy, Bielsko-Biała, Knurów, Przyszowice, Chudów, Częstochowa.
- dolnośląskie: 254 dzieci - Zgorzelec, Dźwirzyna, Lwówek Śląski, Gryfów Śląski, Lubomierz, Wleń, Mirsk, Lubin, Ścinawa.
- łódzkie: 63 dzieci - Żychlin, Zgierz.
- opolskie: 70 dzieci – Opole, Brzeg, Kluczbork, Wołczyn.
- wielkopolskie: 50 dzieci – Poznań
- lubuskie: 20 dzieci - Wschowa.
Dożywiamy dzięki: Deutsche Bank BPC, 3M Poland Sp. z o.o., KGHM Polska Miedź SA, Coca – cola HBC, Polkomtel S.A.
W ramach współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem firmy te od kilku lat przekazują środki finansowe na dożywianie w szkolnych stołówkach zarówno w trakcie roku szkolnego, jak też finansują dożywianie podczas wypoczynku letniego i zimowego.
Źródło: PCK
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.