Polski Czerwony Krzyż zapewni najuboższym dzieciom ok. 4500 ciepłych posiłków w Kampanii "Godne Dzieciństwo".
Rozwój programu dożywiania „Godne dzieciństwo”Polski Czerwony Krzyż
zapewni więcej ciepłych posiłków dla dzieci z rodzin najuboższych w
ramach kampanii „Godne dzieciństwo” dzięki uruchomionym właśnie
nowym formom współpracy z Deutsche Bank PBC i z KGHM Polska Miedź
SA. Deutsche Bank stworzył swoim klientom z okazji nadchodzących
Świąt Bożego Narodzenia możliwość przekazywania środków na program
dożywiania dzieci na podstawie stałej dyspozycji przelewu. Wydał
także kolejną kartę Visa Classic PCK w nowej szacie graficznej.KGHM
Polska Miedź SA podpisał z Polskim Czerwonym Krzyżem nową umowę
dotyczącą wsparcia Kampanii „Godne Dzieciństwo”. W ramach tej umowy
KGHM zapewni około 4 500 ciepłych posiłków miesięcznie w szkolnych
stołówkach dzieciom z rodzin najuboższych z byłego woj. legnickiego
w roku szkolnym 2006/2007.
Kampania Godne Dzieciństwo jest jednym z projektów Sieci Partnerów
PCK, polegającym na dożywianiu dzieci w ramach szkolnych stołówek.
Kampanię „Godne dzieciństwo” wspierają:KGHM Polska Miedź S.A. –
przekazuje środki na dożywianie dzieci na w byłym województwie
legnickim. W ciągu jednego roku szkolnego, dzięki współpracy z KGHM
Polska Miedź SA dożywialiśmy 2 tysiące dzieci. Deutsche Bank PBC– w
ofercie posiada Kartę Visa Classic PCK, z której połowa dochodu ze
sprzedaży i całość prowizji transakcji bezgotówkowych jest
przekazywana na dożywianie dzieci. W ciągu 5 lat klienci Deutsche
Bank PBC przyczynili się do sfinansowania ponad 140 000 posiłków
dla dzieci z najuboższych rodzin. PLUS GSM – w okresie promocji
kampanii „Obiad za sms” Plus GSM zapewnił 180 tys. posiłków.
Klienci firmy przekazują także punkty w ramach programu 5 Plus na
program dożywiania dzieci.3M – Poland – przekazuje nam część
dochodów ze sprzedaży plastrów ze znakiem PCK „Kupując wspierasz”.
Do tej pory zapewnili ok. 150 tys. posiłkówAnimex – przekazuje nam
środki na dożywianie, dzięki którym zapewniliśmy ok. 150 tys.
posiłków potrzebującym dzieciom
Polski Czerwony Krzyż od 2001 roku prowadzi program marketingu
społecznego pod nazwą Sieć Partnerów PCK. W świecie biznesu i
wielkich korporacji, poza twardą walką konkurencyjną, udaje się
znaleźć miejsce dla działalności charytatywnej. W Polsce coraz
więcej firm angażuje się w marketing społeczny, mając poczucie
odpowiedzialności za losy społeczeństwa, w którym funkcjonują i
dzięki któremu mogą osiągać sukcesy komercyjne.
Źródło: PCK