Fundusz PAFPIO, działający od 15 lat na rynku usług dla trzeciego sektora, kończy właśnie proces rebrandingu. Jego efektem jest nie tylko nowe logo, strona internetowa oraz uproszczona nazwa, ale przede wszystkim poszerzenie zakresu usług i nowa strategia komunikacji.
Fundusz PAFPIO znany jest głównie z usługi pożyczkowej, którą od 15 lat świadczy organizacjom pozarządowym. Obecnie firma poszerza działalność o doradztwo i szkolenia z zakresu zarządzania, finansowania i optymalizowania działania organizacji, które kieruje do trzeciego sektora oraz do instytucji z nim współpracujących.
– Przez 15 lat naszej pracy obserwowaliśmy, jak wraz ze zmieniającymi się realiami funkcjonowania organizacji pozarządowych w Polsce, zmieniają się też oczekiwania i potrzeby trzeciego sektora. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie obok pożyczek nowych usług: szkoleń i doradztwa, które pomogą organizacjom nie tylko pozyskać środki na działanie, ale też efektowne nimi zarządzać i unikać nieodpowiednich decyzji – mówi Dorota Pieńkowska z Funduszu PAFPIO. – Naszą misją jest wspieranie organizacji pozarządowych, pomagając w realizacji inicjatyw, które zmieniają choćby mały fragment rzeczywistości na lepsze. I robimy to kompleksowo, na różnych płaszczyznach – dodaje Pieńkowska.
Wraz z nową strategią komunikacji i rozszerzeniem działalności, Fundusz PAFPIO prezentuje odświeżoną identyfikację wizualną. Zarówno logo, jak i strona WWW zostały unowocześnione i sprofesjonalizowane. Lekko komiksową grafikę zastąpił prosty i elegancki styl. Natomiast pełna nazwy firmy „Polsko-Amerykański Fundusz Pożyczkowy Inicjatyw Obywatelskich”, funkcjonująca do tej pory wśród klientów w różnych wariantach, została skrócona do mniej skomplikowanego „Funduszu PAFPIO”.
Źródło: Fundusz PAFPIO