Londyńska agencja marketingu internetowego, Berry Fish Ltd. współpracuje z Fundacją Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Specjaliści Berry Fish odpowiadają za realizację strategii internetowej organizacji - kampanii AdWords w programie Google Grants oraz optymalizację witryny www.
Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” jest jedną z polskich organizacji non profit, która potrafi skutecznie wykorzystać narzędzia marketingu internetowego. Za pośrednictwem Internetu Fundacja chce dotrzeć zarówno do potrzebujących, jak i darczyńców pragnących wspomóc działania organizacji na rzecz osób dorosłych niepełnosprawnych intelektualnie.
Za realizację strategii internetowej „Mimo Wszystko” odpowiada Berry Fish Ltd. Do obowiązków agencji należy budowa i optymalizacja kampanii AdWords w ramach programu Google Grants oraz kampanie remarketingowe. Specjaliści Berry Fish doradzają także przy optymalizacji witryny www oraz strony mobilnej Fundacji.
Celem prowadzonych kampanii, jest wspieranie zbiórki środków m.in. na wyposażenie Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Osób Niepełnosprawnych Intelektualnie „Dolina Słońca” w podkrakowskich Radwanowicach, promowanie prowadzonych przez Fundację projektów skierowanych do osób z różnego rodzaju niepełnosprawnościami, kampania 1% oraz doraźne wsparcie promujące misję i działania statutowe Fundacji.
„Mimo Wszystko” mobilnie
Kampania 1% i remarketing
Już po raz trzeci Fundacja będzie prowadziła kampanię 1% w Internecie za pomocą reklam w systemie Google AdWords. W tym roku wprowadzono kampanie remarketingowe, zaś reklamy banerowe pełnią w tegorocznych działaniach funkcje wspomagające.
„Kolejnym narzędziem, które skutecznie wykorzystuje Fundacja jest remarketing – wyjaśnia Marcin Stojak z Berry Fish. „Narzędzie to wprowadziliśmy po ubiegłorocznej kampanii 1%. Remarketing pozwala przypomnieć o prowadzonej działalności osobom, które wcześniej wsparły Fundację za pośrednictwem strony www – weszły z nią w jakąkolwiek interakcję (odwiedziły daną sekcję na www, zapisały się na biuletyn lub wsparły fundację). Dzięki temu wiemy jak przebiega kontakt użytkowników ze stroną, jakie sekcje witryny odwiedzili i na tej podstawie różnicujemy kampanię docierając do nich z trafniejszym komunikatem” – przekonuje Marcin Stojak z Berry Fish.
W tym roku, Fundacja planuje zmienić także swoją stronę, aby ułatwić budowanie relacji z każdą z grup docelowych takich jak wolontariusze, sponsorzy, darczyńcy bądź osoby poszukujące pomocy i informacji. Fundacja stara się stale rozwijać bazę wiedzy i sekcje poświecone niepełnosprawności intelektualnej osób dorosłych.
Marcin Stojak wraz z zespołem polskiego oddziału Timgu nawiązali współpracę z Fundacją „Mimo Wszystko” w listopadzie 2012. Po usamodzielnieniu się polskiego oddziału Timgu i przyjęciu nowej nazwy – Berry Fish Ltd., agencja kontynuuje współpracę z Fundacją.
„Specjaliści z Berry Fish wspierają nas w realizacji strategii internetowej Fundacji. Korzystając z ich długoletniego doświadczenia, wykorzystujemy kampanię Adwords w sposób skuteczny i kompleksowy oraz aktywnie uczestniczmy w programie Google Grants”– mówi Ewa Dziadyk, Kierownik działu PR w Fundacji „Mimo Wszystko”.
Aby aktywizować, nie tylko społecznie, ale również zawodowo, osoby niepełnosprawne Fundacja założyła Spółdzielnię Socjalną Republika Marzeń „Mimo Wszystko”. Prowadzi również 178 subkont dla dzieci i osób dorosłych, które zmagają się z ciężkimi chorobami i niepełnosprawnością, funduje stypendia, sprzęt i turnusy rehabilitacyjne. W latach 2003-2013 Fundacja wsparła blisko 20 tys. osób chorych i niepełnosprawnych z całej Polski.
Źródło: Berry Fish Ltd.