Po podsumowaniu wyników po czwartym kwartale 2016 roku na konta organizacji społecznych trafiło łącznie blisko 250 tys. zł, w ramach darowizn zebranych dzięki FaniMani.pl. Użytkownicy serwisu wydali aż 11,1 mln zł na #dobrezakupy w ponad 800 partnerskich sklepach. Codziennie generowano średnio 121 darowizn przy okazji internetowych zakupów.
Serwis FaniMani.pl działa już od ponad 2 lat, przy czym cały czas prężnie się rozbudowuje i zwiększa swoje zasięgi stale docierając do nowych odbiorców. Do FaniMani.pl w ciągu ostatniego roku dołączyło kolejnych 868 organizacji pozarządowych, tworząc tym samym pokaźne grono ponad 2700 beneficjentów serwisu. Liczba nowo zarejestrowanych użytkowników będących klientami ponad 800 współpracujących sklepów, wzrosła o ponad 154 % względem 2015 r.
W porównaniu z poprzednim rokiem w 2016 r. liczba darowizn pochodząca z zakupów wzrosła o 245%, co średnio dało wynik 121 darowizn dziennie. Szczególną datą pod względem liczby darowizn wygenerowanych w ciągu jednego dnia okazał się 11 listopada 2016 r. Odnotowano wtedy aż 432 nowych darowizn. Dla porównania w 2015 r. takim wyjątkowym dniem był 14 grudnia, podczas którego liczba darowizn przekroczyła 200.
Zakupy za pomocą serwisu robi się w standardowy sposób i płaci się tyle, co zawsze. Jest to możliwe, ponieważ darowizny pochodzą z budżetu marketingowego sklepu. Wszystkie osobiście wygenerowane, dzięki korzystaniu z serwisu, datki można monitorować i sprawdzać ich aktualny status w zakładce „moje darowizny”, widocznej po zalogowaniu się na konto.
Źródło: Fundacja FaniMani