W dwóch najnowszych wpisach nasza blogerka, specjalistka od mediów społecznościowych Monika Czaplicka porusza intrygującego kwestie mediów społecznościowych. Z jednej strony przekona Was, by nie zwlekać z wejściem do tego świata, z drugiej pokaże, jaką wiedzą warto wspierać własną obecność na froncie Facebookowym!
W swoim pierwszym wpisie Monika Czaplicka, specjalistka z agencji social media Wobuzz w 10-ciu punktach postara się Was przekonać, że wejścia z kanałem własnej organizacji nie wolno odwlekać. To już naprawdę ostatnia chwila, by tego dokonać, bo jeśli pominiemy tę czynność, możemy liczyć się z późniejszymi konsekwencjami. Co więc powinniśmy zrobić, by nasza praca przy zastosowaniu mediów społecznościowych była jeszcze efektywniejsza? W jakie rejony, dotychczas przez nas nieeksplorowane wyniesie nas obecność w poszczególnych kanałach? Czy dzięki temu poznamy zupełnie nowe sposoby dotarcia do beneficjentów.
Źródło: Technologie.ngo.pl