Internetowa kwesta w czasie 29. Finału WOŚP została docenione przez kapitułę konkursu Effie w kategorii Positive Influence. Wspólnie z Mastercard, McCANN Poland i Carat, Fundacja WOŚP rozwija projekt, z którego skorzystało ponad 22 000 wolontariuszy w Polsce i na świecie.
Po raz czwarty darczyńcy WOŚP mogli wpłacać na rzecz Finału za pośrednictwem eSkarbonek, czyli „wirtualnych puszek”. Wolontariusze WOŚP, przedstawiciele przedsiębiorstw z segmentu MŚP oraz osoby indywidualne mogli wygenerować i udostępniać znajomym unikalny link do własnej eSkarbonki, za pomocą którego darczyńcy wpłacali darowizny z wykorzystaniem bezgotówkowych płatności online.
Podczas jubileuszowego 30. Finału po raz kolejny będzie można skorzystać z tej formy wsparcia WOŚP. Prace nas nowymi funkcjonalnościami i udogodnieniami już trwają.
– To olbrzymia duma móc pracować przy tym projekcie. Z jednej strony dzięki niemu kolejny już raz stajemy na scenie Opery Narodowej, żeby odebrać prestiżowe Effie. Przede wszystkim jednak widzimy realne efekty eSkarbonki. Tylko jednego dnia w czasie 58. Konkursu Ofert wydaliśmy 20 675 000 PLN i kupiliśmy 91 niezbędnych urządzeń medycznych. A to wszystko między innymi dzięki środkom pozyskanym przez 21 922 osoby i firmy, które założyły swoją internetową zbiórkę – Anna Jadwiga Orzech, Dyrektorka komunikacji Fundacji WOŚP
To kolejna nagroda Effie, jaką zdobyła Fundacja WOŚP – w 2018 roku WOŚP zdobyła 2 Złote Effie w kategoriach Marketing & Business Solutions i Positive Change.
To też druga nagroda dlaeSkarbonki w tym roku, z początkiem roku WOŚP i Mastercard odebrali nagordę ICAN Institute odpowiedzialna technologia. eSkarbonka jest też nominowana w konkursie Złote Spinacze w dwóch kategoriach.
→ WOŚP i Mastercard wygrywają nagrodę ICAN Institute odpowiedzialna technologia
Źródło: Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy