Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Publicystyka
Dawanie czegoś w zamian jeszcze prostsze dzięki nowej kampanii Smile Train
Centrum Prasowe PAP
Smile Train rozpoczyna kampanię uśmiechu "Give Smiles" w największy dzień podarunków w roku czyli Wtorek Podarunków w celu wspierania dzieci z nieleczonym rozszczepem podniebienia na całym świecie.
Nowy Jork, 28 listopada 2017 r. /PRNewswire/ – W ramach obchodów Wtorku Podarunków i całego okresu obdarowywania się prezentami organizacja Smile Train, największe na świecie stowarzyszenie na rzecz dzieci urodzonych z rozszczepem podniebienia, rozpoczęła nową kampanię uśmiechu "Give Smiles" w celu niesienia pomocy większej liczbie dzieci na całym świecie w zakresie prowadzenia szczęśliwszego i zdrowszego życia.
W ramach kampanii organizacja Smile Train opublikuje szereg wideo referencji podkreślających rolę kilkorga oddanych zwolenników z całej organizacji. W naturalnych filmikach zwolennicy dzielą się swoimi osobistymi przeżyciami związanymi z rozszczepem podniebienia i opowiadają, co skłoniło ich do obdarowania innych uśmiechem.
"Bardzo cieszymy się z tego, że możemy świętować Wtorek Podarunków i rozpocząć naszą nową kampanię »Give Smiles« – skomentowała Susannah Schaefer, główna dyrektor wykonawcza organizacji Smile Train. – Mamy nadzieję, że dzięki temu podniesiemy świadomość na temat schorzenia i zainspirujemy innych do niesienia pomocy dzieciom z nieleczonym rozszczepem podniebienia na całym świecie przez przełomowe operacje" – dodała dyrektor.
Wtorek Podarunków i cały okres obdarowywania się obchodzony będzie przez szereg organizacji wspierających Smile Train na całym świecie. Poniżej przedstawione są główne wydarzenia w ramach akcji.
– Organizacja Miss Universe (21 listopada): w ramach rozpoczęcia Wtorku Podarunków organizacja Smile Train zorganizowała wraz z posiadaczkami tytułu Miss Universe wydarzenie w Las Vegas. Uczestniczki konkursu Miss Universe przyłączyły się do działań Smile Train w zakresie szerzenia uśmiechu na całym świecie przez niesienie pomocy dzieciom z nieleczonym rozszczepem podniebienia w krajach rozwijających się i umożliwianie im przyjrzenia się własnemu uśmiechowi po raz pierwszy w życiu. Uczestniczki wzięły udział w zabawie, w ramach której dekorowały lusterka podręczne przeznaczone dla pacjentów Smile Train, którzy przeszli operacje usuwania rozszczepu. Lusterka trafią do pacjentów, którzy dzięki temu będą mogli po raz pierwszy zobaczyć swoje uśmiechy po operacji.
– Podróż uśmiechów do Indii (28 listopada): Smile Train zorganizuje spotkanie koktajlowe w swojej siedzibie. W trakcie wydarzenia zostanie zaprezentowana 360. prezentacja w wirtualnej rzeczywistości odzwierciedlająca podróż do Indii, w ramach której Nisha i Vikas zdobywali nowe uśmiechy.
– Streamaton Devina Thorpe'a (28 listopada): główna dyrektor wykonawcza Smile Train Susannah Schaefer weźmie udział w transmisji na żywo we Wtorek Podarunków zorganizowanej przez Devina Thorpe'a. Wydarzenie typu streamaton będzie transmitowane na żywo przez 24 godziny we Wtorek Podarunków, a dyrektor Schaefer pojawi się w transmisji o godzinie 11:45 czasu wschodniego. Dyrektor omówi wyjątkowy model organizacji Smile Train, a także jej plany na Wtorek Podarunków. Devin Thorpe jest dziennikarzem, autorem, mówcą zawodowym i założycielem Your Mark on the World Center, firmy z misją rozwiązania największych na świecie problemów.
– Szef kuchni Katsuji (28 listopada): Smile Train będzie współpracować z uczestnikiem Top Chef BRAVO szefem kuchni Katsujim w celu podniesienia świadomości i zbierania datków na rzecz dzieci z nieleczonym rozszczepem podniebienia. Szef kuchni Katsuji przeznaczy 20% dochodu z restauracji we Wtorek Podarunków na cele organizacji Smile Train. Restauracje objęte akcją: Mexikosher-NYC i Mexikosher-LA.
– Kuchnia gwiazd (28 listopada): we współpracy z Glad i kampanią świąteczną Glad-to-Give oddział organizacji Smile Train na Filipinach zorganizuje gotowanie z gwiazdami, w którym wystąpi filipińska gwiazda telewizji Danica Sotto-Pingris. Wydarzenie nazwano "Spread Smiles This Holiday" i obejmie ono naukę gotowania nietypowych potraw, które uczestnicy mogą z łatwością przygotować w domu dla najbliższych. Wszystkie dochody z popołudniowego wydarzenia zostaną przekazane lokalnym programom Smile Train na Filipinach.
– Marian Rivera i Kultura (28 listopada): osobowość telewizyjna, aktorka i ambasadorka Smile Train Marian Rivera połączyła siły z siecią sklepów Kultura specjalizujących się w lokalnie wyrabianych produktach (od dekoracji po biżuterię, od ubrań po pamiątki) i występuje jako nowa ambasadorka marki. W ramach współpracy sieć Kultura przekaże część dochodów z Wtorku Podarunków organizacji Smile Train.
Więcej informacji na temat organizacji Smile Train można znaleźć na stronie smiletrain.org/givesmiles, gdzie można także przekazywać datki na kampanię Give Smiles w okresie świątecznym. Zapraszamy do obserwowania organizacji Smile Train w serwisach Twitter i Instagram pod adresem @SmileTrain, gdzie przez cały rok publikowane są aktualizacje.
Smile Train
Organizacja Smile Train zapewnia bezpłatne operacje rozszczepu podniebienia i kompleksowe usługi na potrzeby dzieci urodzonych z rozszczepem w krajach rozwijających się. Poprzez szkolenie miejscowych lekarzy i wspieranie partnerskich szpitali na całym świecie promujemy zrównoważone i skalowalne rozwiązanie leczenia rozszczepów. Dzięki temu los wielu dzieci ulega znacznej poprawie, włączywszy ich możliwości jedzenia, oddychania i mowy rozwijające się w czasie. Więcej na temat zrównoważonego podejścia organizacji Smile Train do datków wykorzystywanych tak natychmiastowo, jak i w celach długofalowych można znaleźć na stronie smiletrain.org.
Źródło: Centrum Prasowe PAP; Smile Train
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.