Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Międzynarodowa marka GraphicMail tworząca profesjonalne rozwiązania z zakresu e-mail marketingu wychodzi naprzeciw potrzebom organizacji non profit. Trzeci sektor może bezpłatnie korzystać z narzędzia docenianego przez największe międzynarodowe firmy.
GraphicMail w organizacji non profit nie tylko ułatwi komunikację między jej członkami, ale także może pomóc w realizowaniu celów NGO. Dzięki możliwości rozsyłania atrakcyjnych wiadomości mailowych do swojej bazy kontaktów można przypomnieć darczyńcom o przekazaniu 1% podatku, poinformować o działaniach organizacji czy zaprosić na ważne wydarzenie.
- Organizacje non profit nie mają łatwo - mówi Robert Mińczyków, Managing Director w GraphicMail Polska. – Mimo tego, że naprawdę sporo potrafią zmienić na lepsze, nie mają wystarczającej pomocy z zewnątrz. Chcąc choć w niewielkim stopniu wspomóc ich działania udostępniamy im darmowe narzędzie umożliwiające profesjonalną komunikację. Pomagamy organizacjom, aby one mogły pomóc innym. Mam nadzieję, że dzięki mailom wysyłanym przez Graphic Mail, ich pole zasięgu będzie jeszcze większe.
Organizacja jako członek programu Non-Profit możesz wysłać do 10 000 e-maili w miesiącu za darmo. Aby dołączyć do programu wystarczy wypełnić formularz na stronie http://graphicmail.com.pl/organizacje-non-profit. Proces weryfikacji trwa kilka dni. Po tym czasie organizacja może w pełni korzystać z GraphicMaila – tworzyć atrakcyjne wizualnie wiadomości, wysyłać je i analizować.
Źródło: GraphicMail Polska
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.