Dane osobowe w organizacji. Jak uniknąć 5 najczęstszych błędów? [WEBINARIUM]
Jak dużo danych osobowych zbierać? Na co uważać przy danych wrażliwych? Czy zawsze trzeba zgłosić bazę do GIODO? Ochrona danych osobowych budzi wiele pytań i często niejasnych odpowiedzi. Wszystkie te wątpliwości wyjaśnisz na kolejnym webinarium ngo.pl, które odbędzie się 12 kwietnia o godz. 16. Zapisz się już dziś i skorzystaj.
Uczestnicy webinarium dowiedzą się m.in.:
- czym są dane wrażliwe, kiedy organizacja je zbiera i na co w trakcie ich gromadzenia uważać,
- czy można na wszelki wypadek zbierać więcej danych osobowych niż te, które są nam potrzebne,
- przyjrzą się dwóm rozwiązaniom: zgłoszenie bazy danych osobowych do GIODO oraz powołanie administratora bezpieczeństwa informacji (ABI) – poznają argumenty „za” i „przeciw” takim rozwiązaniom,
- będą mieli możliwość zadania ekspertowi pytań.
Webinarium będzie prowadzić Małgorzata Dąbrowska – specjalistka ds. webinariów, konsultantka w firmie Dimpact.
Zapraszamy na webinarium portalu ngo.pl – środa, 12 kwietnia 2017 r., godz. 16-17. Zachęcamy już dziś do rejestracji:
- Kliknij link https://dimpact.clickmeeting.pl/dane-osobowe-w-organizacji-pozarzadowej-jak-uniknac-5-najczestszych-bledow/register i podaj swoje imię, nazwisko oraz adres e-mail.
- Na podany e-mail otrzymasz potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do naszego webinarium. W dniu webinarium kliknij link lub zielone hasło „dołącz” z powyższego e-maila.
Zachęcamy do dołączenia do webinarium kwadrans przed jego rozpoczęciem. Przeprowadzimy wówczas „rozgrzewkę”, podczas której wyjaśnimy zasady korzystania z platformy ClickMeeting (np. w jaki sposób korzystać z czatu, jak rozwiązać problemy z dźwiękiem). Będzie to również okazja, by sprawdzić ustawienia dźwięku w komputerze lub w słuchawkach.
Jakiego sprzętu potrzebujesz, by wziąć udział w webinarium?
- Do udziału w webinarium wystarczy komputer z dostępem do Internetu.
- Nie potrzebujesz żadnego specjalnego oprogramowania. Potrzebna będzie Ci jedynie aktualna i bezpłatna wersja programu Adobe® Flash® Player 11.3 (link tutaj: https://get.adobe.com/pl/flashplayer/)
- Jeśli korzystasz z systemu operacyjnego Linuks, to warunkiem udziału w webinarium jest to, że masz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome, która ma wbudowany Flash.
- Jeśli do udziału w webinarium chcesz wykorzystać tablet lub smartfon, zainstaluj bezpłatną aplikację:
Dołączając do webinarium na urządzeniu mobilnym, podaj numer ID, który znajduje się w Twoim mailu potwierdzającym rejestrację.
- Jeśli korzystasz ze Skype'a, koniecznie wyloguj się na czas udziału w webinarium, gdyż może to być przyczyną zakłóceń w odbiorze.
Więcej informacji, jak przestrzegać prawa w NGO, jakie przepisy są ważne dla NGO – znajdziesz w serwisie poradnik.ngo.pl.
Skorzystaj ze Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych
(22) 828 91 23