Daj się znaleźć! Wskazówki SEO dla organizacji non-profit
"Wygoogluj to!" to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie do szukania informacji w Internecie. Niestety wśród milionów stron, treści, które sami chcemy przekazać często giną w morzu konkurencji. Z pomocą przychodzi SEO. Co to takiego? To po prostu optymalizacja strony internetowej pod wyszukiwarki internetowe. Daj się znaleźć przez Google swojej organizacji pozarządowej, dzięki kilku wskazówkom.
"Gdzie najlepiej ukryć ciało, aby nikt go nie zobaczył? Na drugiej stronie listy wyników Google". Ten popularny dowcip informatyków mówi również bolesną prawdę. Jeśli Twoja strona nie jest wyświetlana na samej górze wyników w wyszukiwarce Google, mała jest szansa, aby ktoś na nią wszedł. Oznacza to mniejsze zainteresowanie działaniem Waszej organizacji, a także słabszą szansą np. na znalezienie nowych darczyńców lub wolontariuszy.
Dlatego warto dopracować nieco swoją stronę, stosując się do zasad SEO – Search Engine Optimization, czyli optymalizacji pod wyszukiwarki. Dzięki zastosowaniu kilku prostych reguł i wskazówek nasza strona lub blog mogą stać się o wiele popularniejsze. Wartości i cele Twojej organizacji będą mogły dotrzeć do większego grona odbiorców, którzy być może będą chcieli pomóc Waszej sprawie.
Firma Google aktywnie również wspiera organizacje pozarządowe. Google AdGrants da Wam możliwość przeprowadzenia kampanii reklamowej w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie. Zdecydowanie warto się tym zainteresować i spróbować swoich sił w reklamie on-line, szczególnie gdy jest to robione dla dobra społecznego.
Pobierz
-
Infografika "Daj się znaleźć"
pdf ・186.05 kB
Źródło: Soldevelo Social Impact Foundation