Urząd m.st. Warszawy przypomina i zachęca do składania ofert w konkursie dla organizacji pozarządowych, które chciałyby zaangażować się w upowszechnianie wiedzy na temat inicjatywy lokalnej. Termin mija 9 stycznia 2015 roku. Inicjatyw lokalna jest dla mieszkańców, którzy chcą zrobić coś dla swojej okolicy i lokalnej społeczności przy wsparciu Urzędu Miasta (Urzędu Dzielnicy).
Zadaniem organizacji, której/których oferta zostanie wybrana w konkursie będzie:
- organizacja spotkań informacyjnych, warsztatów i dyżurów na temat inicjatywy lokalnej i innych form aktywności lokalnej;
- wsparcie mieszkańców Warszawy przy planowaniu działań lokalnych;
- wsparcie mieszkańców w wypełnianiu wniosków o inicjatywę lokalną;
- wsparcie mieszkańców w realizacji inicjatyw lokalnych lub innych działań sąsiedzkich;
- oraz inne działania zaproponowane przez wnioskodawców.
Jedna oferta może zawierać propozycję realizacji zadania w jednej dzielnicy i wnioskowania o część dotacji lub w kilku dzielnicach jednocześnie. Możliwe jest również złożenie oferty wspólnej przed kilka organizacji.
W ramach realizacji zadania wyłonieni oferenci zobowiązani będą:
- na początku realizacji zadania – do udziału w edukacyjnych warsztatach na temat inicjatywy lokalnej i innych form lokalnej aktywności społecznej i obywatelskiej oraz o współpracy m.st. Warszawy z mieszkańcami;
- do stałej partnerskiej współpracy z Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy przy realizacji zadania, m.in. poprzez udział w regularnych spotkaniach w trakcie realizacji zadania;
- do przygotowania rekomendacji dla organizacji wspierających aktywność lokalną, na podstawie doświadczeń z realizacji niniejszego zadania, które będą wykorzystywane i rozpowszechnianie przez m.st. Warszawa.
- zgodność oferty z ogłoszeniem konkursowym – adekwatność zaproponowanych działań do celu zadania konkursowego;
- uzasadnienie wyboru dzielnicy, w której będą prowadzone działania;
- opis formuły spotkań, metod współpracy ze społecznością lokalną, sposobów dotarcia i kanałów promocyjno-informacyjnych na temat realizacji zadania;
- uwzględnienie w ofercie informacji o potencjalnych partnerach lokalnych (domach kultury, bibliotekach, ośrodkach pomocy społecznej, lokalnych firmach i innych) i miejscu/miejscach organizacji spotkań, wraz z opisem dotychczasowych doświadczeń we współpracy lub planów na nawiązanie współpracy; dodatkowym atutem oferty będzie załączenie deklaracji współpracy ze strony partnera (można wykorzystać wzór z załącznika nr 3);
- doświadczenie w realizacji przedsięwzięć wspierających aktywność społeczną i obywatelską, szczególnie w danej dzielnicy;
- posiadanie wyspecjalizowanej merytorycznie i doświadczonej kadry.
Złożone oferty nie mogą być uzupełniane.
Przed złożeniem oferty pracownicy Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy udzielają odpowiedzi na pytania dotyczące:
- telefonicznie pod numerem 22 443 34 36;
-
osobiście przy ul. Senatorskiej 27 (po umówieniu się telefonicznie lub
za pośrednictwem poczty elektronicznej an.malinowska@um.warszawa.pl);
- telefonicznie pod numerem 22 44 33 416,
- osobiście przy ul. Senatorskiej 27, pok. 139 lub 133.
Zapraszamy do współpracy!
Pobierz
-
201411281533550629
1259067_201411281533550629 ・38.72 kB