Pochodząca z Wielkopolski marka odzieży dziecięcej Coccodrillo po raz kolejny wsparła Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Przygotowanych zostało wiele ciekawych licytacji, z których dochód wspiera tegoroczny cel fundacji - diagnostykę i leczenie wzroku u dzieci.
Rokroczną tradycją stał się udział wielu przedsiębiorstw w aukcjach charytatywnych na rzecz WOŚP. Jest to świetny sposób na zaangażowanie się marek w pomaganie, a możliwe do wylicytowania przedmioty bardzo często są unikalne i niemożliwe do zdobycia w inny sposób.
Udział w sesji wizerunkowej czy własny wzór na koszulce?
Wśród przedmiotów wystawionych przez Coccodrillo w 30-tej, jubileuszowej edycji WOŚP znalazły się m.in. udział w sesji wizerunkowej, dzień w biurze projektowym, stworzenie własnego wzoru na koszulce czy zestaw modnych ubrań, w wersji dla dziewczynki lub chłopca na każdy dzień tygodnia. Dla Coccodrillo jest to już 10. edycja, w której marka wzięła udział.
– Zawsze bardzo chętnie włączamy się we wsparcie fundacji, gramy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już 10 lat, jest to więc jubileusz zarówno samej fundacji, jak i naszego zaangażowania w jej wsparcie. Oprócz wystawiania aukcji charytatywnych, w których można wylicytować rzeczy na co dzień nieosiągalne, np. dzień w biurze projektowym, co roku licytujemy Złote Serduszko – informuje Paulina Żaczyk, Kierownik Marketingu Coccodrillo.
Aukcje marki cieszyły się w tym roku dużym zainteresowaniem. Udział w sesji lookbookowej został wylicytowany za prawie 30 000 zł, prześcigając tym samym udział w sesji wizerunkowej, za który szczęśliwy licytujący przekazał na WOŚP ponad 26 000 zł. Łączna suma, jaką licytujący przeznaczyli na aukcje Coccodrillo to prawie 60 000 zł!
W 2022 roku, jak co roku, Coccodrillo wylicytowało Złote Serduszko. W 2021 r. marka przeznaczyła na nie 33 333 zł, w tym roku było to jednak prawie dwukrotnie więcej, bo aż 59 999 zł.
– Deklarowana na zakończenie tegorocznego finału kwota zebrana na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy to 136 mln 282 tys. zł. Cieszymy się, że możemy przyczynić się do tak dobrego wyniku oraz do polepszania życia dzieci – dodaje Paulina Żaczyk.
Pomoc dzieciom Coccodrillo ma wpisane w DNA
Warto podkreślić, że wsparcie WOŚP to nie jedyny sposób marki Coccodrillo na pomaganie dzieciom. Od 2018 roku wspiera ona również Fundację Mam Marzenie, m.in. poprzez wprowadzenie do sprzedaży specjalnych papierowych toreb, z których dochód przekazywany jest na rzecz wspomnianej organizacji.
Oprócz tego marka prowadzi akcję Ubierz marzenia”, w ramach której w salonach stacjonarnych znajdują się specjalne “ciuchozaury”, czyli pojemniki, do których można wrzucać używaną, ale niezniszczoną odzież dziecięcą. Za każdy 1 kg ubrań do Fundacji Mam Marzenie trafia złotówka. Każdy może więc pomóc pozbywając się ubrań, których już nie nosi, a na stronie internetowej widnieje opcja zamówienia darmowego kuriera po odbiór używanej odzieży. Cyklicznie marka organizuje także akcje zakupowe, przekazując część dochodu na pomoc dzieciom.
Jeszcze inną odsłoną w ramach inicjatywy #Coccodrillopomagamy jest udział w charytatywnych pokazach mody Gwiazdy Dzieciom, w których biorą udział dzieci i znane osoby. Gwiazdy, które angażują się w akcję to m.in. Maja Hyży, Iwona Węgrowska czy Małgorzata Tomaszewska.
Jak więc widać, przedsiębiorstwa mogą mieć ogromny wkład we wszelkiego rodzaju akcje charytatywne i realnie przyczynić się do niesienia pomocy. Jeśli zaangażują do tego również swoich klientów, efekty mogą być podwójne!
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.
Źródło: Coccodrillo