Agencja marketingu internetowego, Berry Fish Ltd. – rozpoczęła działalność w Polsce. Firma specjalizuje się w tworzeniu skutecznych strategii wejścia na rynki zagraniczne za pośrednictwem Internetu, a także pomaga organizacjom OPP biorącym udział w programie Google Grants.
Google Grants Dział CSR firmy wspiera organizacje pozarządowe i charytatywne z Polski, Wielkiej Brytanii i Skandynawii uczestniczące w programie Google Grants oraz doradza w zakresie ich strategii internetowych.
– W naszej pracy wykorzystujemy doświadczenie z ponad 3-letniej współpracy z sektorem NGO z Anglii i Skandynawii – mówi Marcin Rodziewicz, Business Development Manager, Specjalista CSR/ Google Grants w Berry Fish. – Europejskie organizacje NGO o wiele chętniej wykorzystają Internet do realizacji swoich celów statutowych, takich jak fundraising, szerzenie swojej misji, organizowanie wolontariuszy, a także w budowaniu silnych więzi z wszystkimi grupami docelowymi. Chcemy umożliwić polskim OPP korzystanie z naszego międzynarodowego doświadczenia, a tym samym wprowadzać do Polski najnowsze rozwiązania – dodaje Marcin Rodziewicz z Berry Fish.
Do grona klientów Berry Fish w Polsce należą zarówno znane ogólnopolskie fundacje, takie jak Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacja Nutricia, a także mniejsze, działające lokalnie, którym Internet umożliwia dotarcie do lokalnych grup docelowych – osób potrzebujących pomocy, wolontariuszy i darczyńców.
Reklama w Internecie za granicą
Berry Fish Ltd. jest firmą globalną, która dzięki faktycznej znajomości rynków zagranicznych efektywnie działa lokalnie. Agencja pomaga Klientom na każdym etapie procesu wchodzenia na wybrany rynek: od badania potencjału rynku dla danej firmy, pomocy w negocjacjach, tłumaczeniach, poprzez budowę dedykowanego serwisu internetowego, jego promocję i pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach aż po zaawansowaną analitykę i raporty.
Berry Fish aktywnie rozwija partnerstwo z ośrodkami edukacji i centrami wiedzy takimi jak Enterprise Europe Network, Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej czy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości. W ramach swojej misji edukacyjnej, Berry Fish organizuje cykliczne szkolenia dla przedsiębiorców.
– Potencjał eksportowy polskich firm rośnie bardzo szybko – mówi Marcin Stojak, CEO i współzałożyciel Berry Fish. – Obserwuję ogromne zapotrzebowanie na prawdziwą ekspertyzę ludzi i firm które faktycznie działają na zagranicznych rynkach, mają praktyczne doświadczenie i wiedzę na temat specyfiki i funkcjonowania danego rynku. Nasi specjaliści pracowali zarówno dla największych światowych marek, jak i dla średniej wielkości przedsiębiorstw stawiających dopiero pierwsze kroki na zagranicznych rynkach. Aktywnie współpracujemy z instytucjami badawczymi, edukacyjnymi oraz izbami handlowymi w Europie i Azji. Oferujemy unikalne na polskim rynku, całościowe rozwiązania dotyczące wejścia na rynki zagraniczne. Nasza wiedza i doświadczenie w połączeniu z narzędziami analitycznymi i internetowymi pozwala nam tworzyć najefektywniejsze strategie zaistnienia z sukcesem na światowych rynkach – przekonuje Marcin Stojak z Berry Fish.
Źródło: Berry Fish